ارسال همزمان پست

4 روش کاربردی برای ارسال همزمان پست در شبکه‌های اجتماعی

اگر قصد ارسال همزمان پست با مطلب مشابه در برنامه‌های مختلف در فضای مجازی را دارید، در این مطلب آموزشی با ما همراه باشید تا روش‌ها و نحوه انجام آن را در اختیار شما قرار دهیم.

بدون شک می‌توان گفت که فضای مجازی و برنامه‌های شبکه اجتماعی که برای تعامل کاربران به صورت آنلاین استفاده می‌شوند امروزه به بخشی جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند؛ مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و توئیتر که بیشترین کاربران فعال را در بین شبکه‌های اجتماعی آنلاین داشته و روزانه به تعداد حساب‌های کاربری موجود در آن‌ها اضافه نیز می‌شود.

با این حال یکی از جنبه‌ها اصلی ساخت حساب کاربری در این برنامه‌ها استفاده به عنوان یک منبع درآمد یا اهرم کمکی برای انتشار تبلیغات مربوط به کار افراد است. برای مثال اگر شخصی مغازه‌ای داشته باشد، تبلیغ در فضای مجازی از ساده‌ترین و ارزان قیمت‌ترین روش‌هایی خواهد بود که او می‌تواند برای رونق کسب و کار و جذب مشتری انتخاب کند.

ارسال همزمان یک پست در برنامه‌های مختلف فضای مجازی

ارسال همزمان پست

با این حساب نکته قابل توجه اینجاست که برای داشتن یک پیج یا حساب مثبت در فضای مجازی که به خوبی توانایی جذب کاربران را داشته باشد، لازم است تا روزانه آن را به‌روز رسانی کنید و به اصطلاح آن را پویا نگه دارید. با این حال چنین کاری نباید زندگی شما را بیش از حد در فضای مجازی غرق کرده و ساعت‌های زیادی از روز شما را برای ارسال پست‌های مختلف بگیرد؛ بلکه شما با استفاده از چند ابزار ساده می‌توانید در ساعاتی مشخص در طول شبانه روز و در برنامه‌های مختلف مطلبی که قصد انتشار آن را دارید به صورت خودکار ارسال کنید.

1. برنامه Hootsuite

ارسال همزمان پست

اگر احساس می‌کنید که در حال کپی و ارسال یک پست به صورت همزمان در چند برنامه مختلف مانند اینستاگرام و فیسبوک هستید، پس یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای شما قطعا Hootsuite خواهد بود؛ چراکه این برنامه  با ارائه خدمات رایگان تا انتخاب ۳ حساب و ۳۰ پست روزانه در ماه، حداقل مشخصات لازم برای زنده نگه داشتن حساب کاربری شما در هر سه برنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین برای افرادی که استفاده مداوم‌تری را از فضای مجازی می‌کنند بهتر است تا با ارتقا نسخه برنامه به حالت Professional از قابلیت‌هایی مانند اضافه کردن 10 پروفایل یا حساب کاربری بدون محدودیت ارسال پست استفاده کنید. به علاوه، ویژگی جالب‌تر این برنامه که Audiance Listening نام دارد در دیدن تمامی حساب‌هایی است که پیج شما تگ کرده و با کامنت گذاشته‌اند کمک می‌کند تا داخل برنامه Hootsuite با سرعت بیشتری به آن‌ها پاسخ دهید.

این پلتفرم در حال حاضر قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، لینکدین، یوتوب و همچنین حساب‌های کاربری پینترست را با وجود برخی محدودیت‌ها و یا دسترسی بیشتر برای هرکدام دارد. برای مثال شما نمی‌توانید با این برنامه در لینکدین پست ویدیو گذاشته و یا در اینستاگرام پیج‌هایی که شما را تگ کرده‌اند ببینید.

2. برنامه Later

ارسال همزمان پست

استفاده رایگان از برنامه Later برای ارسال همزمان یک پست در فضای مجازی کمی دست شما را برای آپلود ۳۰ پست در هر حساب کاربری به جای برنامه بازتر می‌گذارد اما نکته قابل توجه اینجاست که شما تنها به برنامه‌های اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و پینترست دسترسی خواهید داشت.

با این وجود از قابلیت‌های اصلی این برنامه که به برنامه‌ریزی ارسال پست‌های شما کمک بسیاری می‌کند داشتن یک تقویم مخصوص برای دیدن روزهای مختلف و انتخاب هرکدام برای گذاشتن پست مورد نظر است. برای مثال شما می‌توانید یک تصویر را روی یکی از روزهای ماه انداخته و سپس با نوشتن متن و هشتگ‌های مورد نظر آن را برای ارسال در چهار برنامه ذکر شده تنظیم کنید تا به صورت خودکار پست شوند.

همچنین اگر قصد ارتقا نسخه برنامه را داشته باشید، دسترسی به هشتگ‌های داغ و پاسخ به کامنت‌های برنامه اینستاگرام نیز در برنامه Later در اختیار شما قرار داده خواهد شد. به علاوه، گذاشتن استوری و همچنین دیدن بهترین روزها برای ارسال همزمان یک پست موردنظر از قابلیت‌های نسخه پولی این برنامه خواهد بود.

3. برنامه Smarter Queue

ارسال همزمان پست

این برنامه دسترسی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما با این تفاوت که قابلیت استفاده رایگان از آن تنها تا ۱۵ روز قابل انجام بوده و پس از آن لازم است تا از نسخه خریداری شده آن استفاده کنید. همچنین شاید استفاده از این برنامه برای حساب‌های کاری در فضای مجازی بهترین گزینه در بین موارد موجود در این مطلب باشد.

با خرید ساده‌ترین بسته پولی استفاده از این برنامه، می‌توانید تا ۱۰ پست روزانه را در ۴ برنامه فضای مجازی مختلف به صورت همزمان ارسال کنید. به علاوه، برنامه‌های پشتیبانی شده در Smarter Queue  شامل توئیتر، فیسبوک، لینکدین، توئیتر، پینترست و در نهایت اینستاگرام می‌شود که البته برای استفاده از آن لازم است تا برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نیز نصب کنید.

با این حال ویژگی اصلی Smarter Queue پشتیبانی آن از برنامه‌های مختلف فضای مجازی نیست، بلکه نحوه چینش زمان ارسال پست‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در تقویم مورد نظر در آن، پست‌های خود را در دسته‌های مختلف (مانند دسته کاری، عکس‌نوشته و ..) تنظیم کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

همچنین نکته قابل توجه اینجاست که بسته ابتدایی این برنامه به شما اجازه ارسال ۵۰۰ پست در ماه را می‌دهد که در همه برنامه‌های پشتیبانی شده قابل استفاده و تنظیم برای انتشار در هر روزی از ماه خواهند بود. به علاوه، با استفاده از قابلیت Evergreen می‌توانید یک پست را هر چند روز یکبار به صورت مداوم در برنامه‌های مختلف ارسال کنید با اینکه با استفاده از طرح‌های ظاهری مختلف برای اینستاگرام، پست‌های مختلف پیج خود را منظم‌تر در دید کاربران قرار دهید.

4. برنامه dlvr.it

ارسال همزمان پست

این برنامه قابلیت‌های مشابه بسیاری را با Smarter Queue دارد اما تفاوت اصلی آن در قرار دادن دسترسی رایگان خواهد بود. با این حال، شما تنها می‌توانید ۲ برنامه را به آن متصل کرده و ۳ پست در روز را برای هرکدام قرار دهید که البته با ارتقا نسخه برنامه به حالت Pro، می‌توانید این تعداد را به ۱۰ و میزان پست‌های روز را به عدد نامحدود برسانید.

برنامه‌های قابل استفاده در dlvr.it شامل فیسبوک، توئیتر، پینترست، لینکدین، تامبلر، بلاگر، اسلک و حتی ووردپرس خواهد بود. با این حال همانطور که می‌بینید برنامه اینستاگرام در لیست مورد نظر قرار ندارد ولی اگر حساب کاربری خود را به آن متصل کنید، هربار که شما در اینستاگرام یک پست بگذارید در تمامی برنامه‌های ذکر شده پست شما کپی و به صورت خودکار ارسال خواهد شد.

به علاوه، قابلیت دسته‌بندی پست‌های مختلف در پوشه‌های متفاوت به شما کمک می‌کند تا موضوعات مختلف برای هر پست و پیج را از یکدیگر جدا کنید. همچنین قابلیتی به نام Everqueue در نسخه Pro این برنامه به شما کمک می‌کند تا دقیقا به مانند قابلیت Evergreen در Smarter Queue یک پست را به صورت مداوم در روزها و ساعت‌های مشخص شده به صورت همزمان ارسال کنید. همچنین با زدن لینک پروفایل اینستاگرام، یوتوب یا وبلاگ، همانطور که گفته شد می‌توانید به محض گذاشتن یک پست در آن به صورت خودکار آن را به برنامه‌های پشتیبانی شده نیز اضافه کنید.

بهترین ابزار برای برنامه‌ریزی ارسال پست‌های همزمان کدام است؟

انتخاب بهترین ابزار برای زمانبندی پست‌های مختلف در فضای مجازی بدون شک در اولین قدم بستگی به میزان پولی دارد که شما برای خرید یک اکانت در هریک از وبسایت‌ها یا برنامه‌های ذکر شده خرج خواهید کرد. پس از آن، لازم است تا ببینید که شما از کدام برنامه در فضای مجازی بیشترین استفاده را دارید؛ برای مثال اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، هیچ هدفی در استفاده از dlvr.it نخواهید داشت، اما اگر از قابلیت گروه‌ها در فیسبوک استفاده می‌کنید، شاید همین ابزار برای شما بهترین گزینه باشد.

به هر حال شاید بهترین کار برای انتخاب بهترین ابزار درمیان گزینه‌های ذکر شده استفاده رایگان و محدود از هرکدام برای مدتی محدود باشد تا در صورت رضایت، اقدام به خرید بسته‌های مختلق آن کنید. همچنین دقت کنید که این برنامه‌ها صرفا برای ارسال همزمان یک یا چند پست در فضای مجازی هستند و محبوب شدن پیج شما به عهده محتوایی که قصد پست کردن آن را دارید خواهد بود. به علاوه، دقت کنید که این ابزارها برای استفاده در رایانه شخصی در نظر گرفته شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*