گوشی Realme Koi

تصاویر گوشی Realme Koi بیرون آمد؛ احتمال پشتیبانی از فست شارژ 125 وات!

20تصاویری از گوشی Realme Koi به بیرون درز کرد. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 است و می‌تواند با نام ریلمی Race هم عرضه شود.

اخیرا کمپانی ریلمی از تولید گوشی هوشمندی با تراشه اسنپدراگون 888 خبر داد. این دیوایس که فعلا Realme Koi نام برده می‌شود؛ هدف افشاگران چینی قرار گرفته و علاوه بر مشخصات کلیدی، تصاویر آن هم منتشر شده است.

در تصویر منتسب به این دستگاه، شعار Dare to leap (جرات پرش) دیده می‌شود که در تیزر رسمی ریلمی برای گوشی Koi هم وجود داشت و تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون را تایید می‌کند.

همچنین عبارت درج شده در کنار ماژول دوربین، از وجود سنسور 64 مگاپیکسلی خبر می‌دهد. چنین مشخصاتی با ریلمی Race همخوانی دارد که به گفته‌ی نائب رئیس کمپانی، قرار است به عنوان آغازگر یک سری تازه با چیپ اسنپدراگون 888 عرضه شود.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود این دو، در واقع یک گوشی هوشمند باشند؛ ولی احتمالا Koi اسم رمز آن است و Race نام تجاری که وارد بازار می‌شود.

البته یکی از رندرهای منتشر شده از ریلمی Race، پشت گوشی را با چرم مصنوعی و رگه‌های زرد رنگ نشان می‌دهد؛ در حالی که ریلمی Koi با پنل شیشه‌ای دو رنگ به نمایش درآمده است. چنین تفاوتی را می‌توان این‌گونه توجیه کرد که شاید قاب عقب چرمی، یک آپشن یا نسخه‌ای ویژه باشد.

گوشی Realme Koi و شارژ سریع UltraDART

از مشخصات احتمالی گوشی Realme Koi باید به فست شارژ 125 وات و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. گفته می‌شود این باتری در پنج دقیقه تا 41 درصد و در بیست دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

هنوز تاریخ معرفی رسمی گوشی مشخص نیست؛ ولی انتظار می‌رود در همین ماه ژانویه با قیمتی معادل 765 دلار از راه برسد.

در این افشاگری، از یک مدل دیگر هم نام برده شده: ریلمی V15 که مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 800U 5G خواهد بود. : ریلمی V15

ظاهرا این گوشی 176 گرم وزن دارد و از شارژ سریع 50 وات پشتیبانی می‌کند. در تصویر منتشر شده از آن، طراحی دایره شکل ماژول دوربین را می‌توان دید.