زد تی ای اکسون 20 - Axon 20

تست مقاومت زد تی ای اکسون 20 ؛ اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر

در تست مقاومت زد تی ای اکسون 20 – Axon 20 با ما همراه باشید تا شاهد خراشیده شدن، آتش زدن و فشار دادن اولین گوشی با قابلیت دوربین زیر نمایشگر باشیم.

سال 2020 به تازگی به پایان رسیده، اما بدون شک می‌توان اظهار کرد که در این مدت و پس از انتشار ویروس کرونا، با وجود قرنطینه و ایجاد محدودیت‌های بسیار، شاهد معرفی گجت‌های کمتری بودیم و به نحوی برخی انتظارها از رونمایی تکنولوژی جدید برآورده نشد. با این حال همچنان گوشی‌های پرچمدار در این سال نیز معرفی شده و اخیرا شاهد عرضه جدیدترین دستگاه شرکت زد تی ای به نام Axon 20 بودیم.

اکسون 20 از مشخصات فنی مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین بهره می‌گیرد؛ پردازنده اسنپدراگون 765G در کنار ۶ گیگابایت فضای رم عملا برای اجرای هر بازی کافی است. همچنین ساختار چهارگانه دوربین این گجت برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا با دوربین اصلی ۶۴ مگابایتی از قابلیت‌های ویژه آن محسوب می‌شود. به علاوه، قابلیت اتصال به اینترنت شبکه نسل 5 خود ویژگی برتری است که این روزها در پرچمداران قدرتمند استفاده شده و مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

با این وجود نکته قابل توجه درباره این گوشی، پشتیبانی از اینترنت 5G یا پردازنده قدرتمند آن نیست؛ بلکه تکنولوژی استفاده از دوربین زیر نمایشگر برای اولین بار در Axon 20 استفاده شده که امروز آن را در یک تست مقاومت خواهیم سنجید.

تست مقاومت زد تی ای اکسون 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*