ویندوز 10

منتظر به روز رسانی بزرگی برای ویندوز 10 باشید!

به زودی به روزرسانی بزرگ ویندوز 10 منتشر می‌شود. این آپدیت تغییرات گسترده‌ای در سیستم عامل Windows 10 به به وجود میاورد.

با توجه به آگهی استخدام مایکروسافت که در هفته پیش منتشر شد، این شرکت در حال کار روی شکل ظاهری جدید ویندوز 10 است. آخرین باری که شرکت مایکروسافت درباره تغییر بزرگ صحبت کرده بود، زمان به‌روزرسانی ویندوز 7 به ویندوز 8 و تغییر منو استارت بود که شدیدا مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. با حساب، امیدواریم که این مجموعه از تغییرات گسترده، پاسخی برای نیاز کاربران در ویندوز 10 باشد و مجددا اشتباه قبل در Windows 8 تکرار نشود.

به روزرسانی بزرگ ویندوز 10

شرکت مایکروسافت در آگهی استخدام توضیح داده که آن‌ها به دنبال مهندسان نرم‌افزار برای تیم طراحی ظاهر محیط کاربری ویندوز 10 هستند. درواقع کار مهندسانی که استخدام می‌شوند این است که با تیم‌های دیگر مایکروسافت یعنی Surface و OEM همکاری کنند تا ظاهر این ویندوز را تغییر داده و به مشتریان خود نشان دهند که همچنان می‌توانند انتظار تغییرات تازه را در پلتفرم ویندوز داشته باشند. البته نکته جالب اینجاست که این آگهی استخدام در تاریخ 4 ژوئن (15 دی) منقضی شد، چرا که در رسانه‌های اجتماعی مهندسان زیادی از این آگهی استقبال کردند و این شرکت نیز نیرو‌های مورد نظر خود را جذب کرد.

به روز رسانی ویندوز 10

به هر حال اقدامات اخیر مایکروسافت بدون شک مربوط به بیت چت (bit chat) ماه اکتبر سال گذشته (مهر) است. هنگامی که یکی از مدیران این شرکت به نام پانوس پنی (Panos Pany) به مهندسان بخش فناوری اطلاعات (IT) توصیه کرد که بهتر است به حرف مشتریان توجه و روی نسخه بعدی ویندوز تمرکز کنند.

شایعات همچنان حاکی از آن است که این به‌روز رسانی در سه ماه آخر سال 2021 عرضه خواهد شد و همچنین برنامه جدید Outlook برای ویندوز و مک با توجه به Windows Central (توسط وب) طراحی می‌شود. با این حساب می‌توان اظهار کرد که حدود دو دهه می‌گذرد که همچین تغییراتی برای برنامه Outlook اعمال نشده است و به نظر می‌رسد که نسخه‌های آینده آن سرانجام به حالت تحت وب در خواهند آمد.

در آخر نیز لازم به ذکر است که این اطلاعات و شایعات ارتباطی با ویندوز 10 ایکس که به زودی رونمایی و با قابلیت‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد نداشته و درباره به روز رسانی بزرگ و آینده ویندوز 10 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*