قلم گلکسی اس 21 اولترا - Galaxy S21 Ultra

اطلاعات جدیدی از قلم گلکسی اس 21 اولترا لو رفت

اضافه کردن قلم گلکسی اس 21 اولترا – Galaxy S21 Ultra یا همان اس پن، قابلیتی است که اینبار برای یک گوشی در سری اس در نظر گرفته شده و به تازگی اطلاعات بیشتری از آن نیز لو رفته است.

حدود یک دهه از عرضه گوشی‌های سری نوت از شرکت سامسونگ می‌گذرد و طی این مدت، به کاربران ثابت شده که ویژگی اصلی آن‌ها بدون شک در کنار نمایشگر بزرگ‌تر، قلم هوشمندی است که با نام اِس پن شناخته می‌شود. با این وجود در کنار سری نوت، پرچمداران اصلی شرکت سامسونگ یا همان اس نیز هر ساله عرضه شده و رفته رفته مرز بین این دو سری را کمرنگ‌تر از همیشه کرده‌اند؛ به نحوی که در سال میلادی گذشته 2020 شاهد قابلیت‌های بسیاری مشابهی در گلکسی اس 20 و نوت 20 بودیم که مرز آن‌ها را تنها یک قلم هوشمند مشخص می‌کرد.

این درحالی است که پرچمدار قدرتمند بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس 21 اولترا، به کلی حد بین سری نوت و اس را کنار زده و با قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند اِس پن عرضه خواهد شد! البته مدتی است که این موضوع در رسانه‌های مختلف دست به دست می‌شود، اما نکته جالب اینجاست که اطلاعات جدید لو رفته درباره قلم هوشمند گوشی Galaxy S21 Ultra ممکن است نظر شما درباره آن عوض کند.

قلم گلکسی اس 21 اولترا همراه آن نخواهد بود!

قلم گلکسی اس 21 اولترا - Galaxy S21 Ultra

به احتمال بسیار زیاد اگر اخبار مربوط به قلم هوشمند Galaxy S21 Ultra را دنبال کرده باشید، از این موضوع مطلع هستید که این ویژگی به صورت یک گجت جداگانه برای این گوشی در دسترس کاربران برای خرید قرار می‌گیرد و مانند سری نوت، همراه آن نیست. همچنین نکته قابل توجه اینجاست که اندازه این قلم بسیار شبیه به نمونه مشابه آن در گلکسی تب اس 7 بوده و به مانند مدل به کار گرفته شده در گلکسی نوت 20 اولترا کوچک نخواهد بود.

با این وجود طراحی و ساختار قلم به مانند نسخه ساخته شده در سال 2020 است، اما دکمه سر آن برداشته خواهد شد. البته قابلیت گرفتن عکس با دکمه قلم یا اسکرول کردن در صفحه نمایشگر از ویژگی‌های آن خواهد بود. همچنین با وجود سنسورهای به کار رفته در این نسخه از اس پن، پیش‌بینی می‌شود که دسترسی‌های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد که پس از عرضه گوشی، مشخص خواهند شد.

قیمت اس پن Galaxy S21 Ultra چقدر است؟

قلم گلکسی اس 21 اولترا - Galaxy S21 Ultra

از آنجایی که این قلم همراه گوشی عرضه نمی‌شود، قاعدتا هیچ جای خاصی برای قرار دادن آن داخل دستگاه مانند سری نوت نیز وجود نخواهد داشت. با این حال اخیرا تصاویر تازه‌ای (عکس بالا) درباره برخی قاب‌های محافظ برای این گجت دیده شده که گوشی و قلم آن را در کنار یکدیگر خواهد گذاشت.

به هر حال هنوز در حال حاضر اطلاعتی درباره قیمت این محافظ‌ها اعلام نشده، اما مبلغ خود قلم هوشمند گوشی گلکسی اس 21 اولترا چیزی معادل با ۴۰ یورو تخمین زده شده و انتظار می‌رود که با بالا رفتن درخواست توسط کاربران، در آینده شاهد ارائه پیشنهادهای ویژه شامل گوشی، قلم و محافظ آن در یک بسته توسط سامسونگ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*