وان پلاس نورد ان ۱۰

معرفی وان ‌پلاس نورد N10 5G و N100 با قیمت‌های مقرون به صرفه در امریکا

شرکت وان ‌پلاس، دو گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد ان ۱۰ – Nord N10 5G را که مجهز به 5G است و نورد ان ۱۰۰ – Nord N100 را با قیمت‌هایی بسیار مقرون به صرفه در ایالات متحده معرفی کرد.

وان پلاس سرانجام مقرون به صرفه ترین گوشی‌های وان پلاس نورد خود را در ایالات متحده معرفی کرد. از این دو گوشی‌ یکی نورد N10 نام دارد و از نسل پنجم شبکه ارتباطات 5G نیز بهره می‌برد. قیمت پایه این گوشی فقط از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود. گوشی هوشمند دیگر این شرکت نیز که نورد N100 نام دارد فقط ۱۷۹ دلار قیمت دارد. این دو گوشی اگرچه دستگاه‌هایی میان‌رده هستند اما نسبت به مشخصات بسیار خوبی که دارند از قیمت‌های اقتصادی و بسیار ارزانی برخوردار هستند.

وان ‌پلاس نورد ان ۱۰

نکته‌ بسیار جالب اینجا است که این قیمت‌ها نه تنها از قیمتهای عرضه در اروپا  کمتر است که به ترتیب با ۳۴۹ و ۱۹۹ یورو در دسترس قرار می‌گیرند، بلکه در خاک ایالات متحده رقیبان کمتری نیز خواهند داشت. برندهای چینی که معمولاً بتوانند محصولات با ارزشی را با قیمت رقابتی ارائه دهند، به آن صورت در بازار ایالات متحده وجود ندارند.

از آنجا که بخش عمده‌ای از فروش تلفن‌های هوشمند در ایالات متحده از طریق شرکت‌های مخابراتی انجام می شود، وان پلاس هم با T-Mobile و Metro توسط T-Mobile قراردادی منعقد کرده است که وان ‌پلاس نورد N10 5G و وان ‌پلاس نورد N100 را از سه روز آینده به این شرکت‌های مخابراتی عرضه کند.

همچنین، این دو گوشی در کشور کانادا نیز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که وان ‌پلاس نورد N10 مجهز به 5G با قیمت ۳۸۹ دلار کانادا و وان‌پلاس نورد ان ۱۰۰ نیز با قیمت ۲۳۹ دلار کانادا در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

با توجه به مشخصات خوب و قیمت‌های مناسب و عدم وجود رقبای جدی، انتظار می‌رود که این تلفن‌ها با استقبال خوب کاربران مواجه شوند.