فریم تی وی سامسونگ

مدل جدید فریم تی وی سامسونگ با قابلیت‌های تازه معرفی شد

مدل جدید تلویزیون فریم تی وی سامسونگ – Samsung Frame TV به زودی وارد بازار می‌شود و این شرکت اطلاعات تازه‌ای از قابلیت‌های آن منتشر کرده است.

فریم تی وی سامسونگ بیشتر به یک تابلوی نقاشی شباهت دارد تا تلویزیون و شرکت سازنده با آگاهی از این مسئله، در تلاش است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع‌تری را به آن اضافه کند.

ویژگی‌های جدید فریم تی وی سامسونگ

مدل جدید این تلویزیون قرار است دارای یک صفحه نمایش خاص با قابلیت چرخش باشد و از حالت‌های عمودی (Portrait) و همچنین افقی (Landscape) نیز پشتیبانی کند که چنین چیزی در مدل‌های پیشین دیده نمی‌شد (البته این قابلیت در حال حاضر تنها برای مدل 43 اینچی تایید شده است). اگر اخبار مرتبط با تلویزیون‌های شرکت سامسونگ را دنبال کرده باشید، احتمالا مطلع هستید که این ویژگی در تلویزیون سیرو تی وی (Sero TV) سال 2019 نیز وجود داشت. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا آن تلویزیون برای این شرکت به یک موفقیت تجاری تبدیل شد یا خیر اما به نظر می‌رسد که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا نمایشگرهای چرخشی بیشتری تولید کنند.

وجود این ویژگی در فریم تی وی کاملا منطقی به نظر می‌رسد، زیرا اکثر کسانی که این تلویزیون را خریداری می‌کنند، نه برای تماشای فیلم و سریال بلکه با این هدف به سراغ آن می‌روند که بتوانند تصاویر هنری و نقاشی‌های جذابی را در معرض دید قرار دهند. این تغییر حالت عمودی و افقی کمک خواهد کرد تا همه تصاویر به شکل مناسب به نمایش درآیند.

فریم تی وی سامسونگ

این مدل جدید، از نسخه‌های پیشین هم باریک‌تر بوده و قطر آن تنها 24.9 میلی متر است. همچنین هوش مصنوعی تلویزیون نیز ارتقا داده شده، البته این هوش مصنوعی تنها وظیفه معرفی و پیشنهاد تصاویر مختلف از فروشگاه هنری سامسونگ (Samsung Art Store) را بر عهده دارد. ناگفته نماند که برای دسترسی به آثار این فروشگاه، باید ماهیانه 4.99 دلار پرداخت کنید.

می‌توان انتظار داشت که این مدل هم همانند نسخه 2018، از رزولوشن 4K پشتیبانی کند و با قیمتی کمتر از دو هزار دلار فروخته شود. با این حال، سامسونگ هنوز به صورت رسمی از قیمت این تلویزیون صحبت نکرده و مشخص هم نیست که چه زمانی وارد بازار می‌شود اما تحلیلگران بر این باورند که در فصل بهار می‌توان منتظر عرضه آن بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*