حساب کاربری دونالد ترامپ

توییتر، فیسبوک و اینستاگرام حساب کاربری دونالد ترامپ را تعلیق کردند

توییتر، فیسبوک و اینستاگرام حساب کاربری دونالد ترامپ را به دلیل حمایت از اعتراضات در پایتخت امریکا به ترتیب به مدت 12 و 24 ساعت تعلیق کردند.

طرفداران دونالد ترامپ طی روز گذشته در پایتخت آمریکا دست به اعتراضات گسترده زدند و رئیس‌جمهور آمریکا نیز با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از این اقدام آنها حمایت کرده بود. این اقدام ترامپ برای حمایت از طرفداران خود باعث شد تا قوانین شبکه‌های اجتماعی را نقض کرده و به دعوت کاربران به خشونت متهم شود. توییتر، فیسبوک و اینستاگرام به همین دلیل با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ در این شبکه‌های اجتماعی خبر دادند.

جزئیات تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ

حساب کاربری دونالد ترامپ

شبکه اجتماعی توییتر با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ به مدت 12 ساعت خبر داد. در این بیانیه آمده است توییت‌های اخیر دونالد ترامپ باعث نقض سیاست‌های این شبکه اجتماعی شد و به نوعی کاربران را به خشونت دعوت کرده است. همچنین توییتر اعلام کرد اگر دونالد ترامپ سه پست نقض‌کننده قوانین را به شکل کامل حذف نکند، حساب او از حالت تعلیق خارج نخواهد شد.

حساب کاربری دونالد ترامپ

علاوه بر توییتر، فیسبوک و اینستاگرام نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند رئیس‌جمهور آمریکا به مدت 24 ساعت اجازه انتشار پست نداشته و حساب کاربری وی تعلیق شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*