جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار

ال جی از جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار خاکروبه رونمایی کرد

در حالی که روز به روز به محبوبیت جاروبرقی‌های رباتیک افزوده می‌شود اما ال جی دست به معرفی جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار زده که توسط کاربر کنترل می‌شود.

معمولا جاروبرقی‌ها را در دو حالت غیرهوشمند و رباتیک دیده بودیم که به ترتیب توسط کاربر و خودکار وظیفه پاکیزه کردن محل را بر عهده دارند. اما اینک ال جی در خلال نمایشگاه CES 2021 دست به معرفی جاروبرقی نیمه هوشمندی زده که به شما اجازه می‌دهد به سلیقه خودتان خانه را تمیز کنید و خودش خاکروبه و آشغال‌ها را به طور خودکار به کیسه منتقل می‌کند. ال جی این جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار را CordZero ThinQ A9 Kompressor + vaccum cleaner نام‌گذاری کرده که به خاطر سپردنش کمی سخت است. این وسیله مجهز به ایستگاه شارژ بوده که در آن خاکروبه‌ها را به کیسه جداگانه‌ای منتقل می‌کند. این ویژگی برای کسانی که به خاک و آلودگی‌ها حساسیت دارند یا به رعایت بهداشت وسواس دارند ایده‌آل محسوب می‌شود تا نیازی نباشد کیسه جاروبرقی را خودتان تخلیه کنید. با این وجود هنوز باید خودتان کیسه خاکروبه‌ها را به جاروبرقی متصل کنید.

جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار

در کنار CordZero یک mop نیز در نظر گرفته شده که پیش‌تر در مدل‌های A9 نیز به چشم می‌خورد. این وسیله مجهز به فیلتر قابل شست‌وشو و دو باتری «Quick-change» بوده تا اگر عجله دارید، مجبور به انتظار کشیدن برای شارژ با ایستگاه شارژ نشوید. ‌ ‌

هنوز ال جی درباره قیمت و زمان عرضه به بازار جاروبرقی با قابلیت خودکار اطلاعاتی منتشر نکرده اما با توجه به قیمت 799 دلاری A9 Kompressor، نباید چندان ارزان‌قیمت باشد. اگر به دنبال راهکارهای مطمئن‌تر و خودکارتری هستید، بهتر است به سراغ جاروبرقی‌های بالارده ال جی بروید که تماما اتوماتیک هستند و البته مبالغ بیشتری برای خرید آن‌ها باید بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*