گجت های آزمایشی سامسونگ

گجت های آزمایشی سامسونگ در نمایشگاه CES معرفی شدند

گجت های آزمایشی سامسونگ در رویداد CES شامل وسایل و برنامه‌های مختلفی می‌شوند که به تازگی معرفی شده و در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند..

شرکت سامسونگ امسال نیز به مانند روال همیشگی خود در رویداد CES دستاوردهای جدید C Lab خود را معرفی کرده که یکی از آن‌ها، برنامه‌ای برای تنظیم کیفیت تلویزیون‌های هوشمند است. درواقع به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که این برنامه قابلیت تنظیم رنگ‌ها و در کل کیفیت تصویر را توسط گوشی‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد.

گجت های سامسونگ

همچنین برنامه Scan and Dive به شما کمک می‌کند تا نوع الیاف لباس‌های خود را بهتر شناخته و هنگام شستشو به مشکل برنخورید. به علاوه، برنامه دیگری به نام Food & Sommelier غذا و نوشیدنی مناسب آن را با قابلیت واقعیت افزوده (AI) به شما پیشنهاد می‌کند. البته همانطور که گفته شد این گجت‌ها و برنامه‌ها اکثرا برای نشستن در خانه طراحی شده‌اند، اما اگر قصد بیرون رفتن از خانه را داشته باشید، گجت Air Pocket به عنوان یک کیسه محفظه اکسیژن که روی ماسک پوشیده می‌شود، به شما کمک می‌کند تا هوای پاک را تنفس کنید.

گجت های سامسونگ

به هر حال این‌ها تنها تکنولوژی معرفی شده توسط شرکت سامسونگ در رویداد CES نیستند و ما شاهد معرفی ۱۷ استارت آپ دیگر نیز توسط این کمپانی که شامل یک وسیله هوشمند برای اندازه‌گیری قد و وزن کودکان و همچنین یک پلتفرم واقعیت ترکیبی 5G می‌شود. البته در حال حاضر نمی‌توان انتظار عرضه سریع این گجت‌ها را داشت و اگر رویدادهای CES سال‌های گذشته را هم دنبال کرده باشید، قطعا در جریان هستید که برخی از گجت های جدید شرکت سامسونگ در آن زمان نیز عرضه نشده و یا ماه‌ها بعد در دسترس کاربران قرار گرفته بودند.

همچنین این احتمال وجود دارد که سازندگان برخی از آزمایشات موفق این سری به عنوان کمپانی‌های جداگانه معرفی شده و در آینده شاهد پیشرفت بیشتر آن‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*