شیائومی می 11

بهترین گوشی های اندرویدی Antutu در دسامبر 2020 ؛ شیائومی می 11 در صدر

بنچمارک انتوتو فهرست بهترین گوشی های اندرویدی ماه دسامبر را منتشر کرد که شیائومی می 11 – Xiaomi Mi 11 در صدر ایستاد. ردمی 10 ایکس 5G هم برترین گوشی میان رده شناخته شد.

بهترین گوشی های اندرویدی ماه بر اساس تست‌های صورت گرفته در Antutu بین یکم تا سی و یکم دسامبر 2020 انتخاب شده‌اند. تمام دستگاه‌های موجود در فهرست زیر، بیش از 1000 بار در این بنچمارک تحت آزمایش قرار گرفتند.

بهترین گوشی های اندرویدی Antutu

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شیائومی می 11 به لطف تراشه اسنپدراگون 888 بیشترین میانگین امتیاز را کسب کرد. با اختلاف اندکی، هواوی میت 40 پرو پلاس و میت 40 پرو هم در تعقیب آن هستند؛ پرچمدارانی که از تراشه کایرین 9000 قدرت می‌گیرند.

جالب اینکه در بین 10 گوشی برتر، نام تراشه اگزینوس به چشم نمی‌خورد و اکثر دستگاه‌ها دارای تراشه اسنپدراگون 865 هستند. تمام این محصولات نیز به سه برند شیائومی، هواوی و ویوو تعلق دارند.

در بین بهترین گوشی های اندرویدی میان رده، تنوع برند بیشتری دیده می‌شود؛ ولی باز هم هشت جایگاه اول نصیب شیائومی، هواوی و برندهای زیرمجموعه آن‌ها شده است (هر چند که اخیرا هواوی، برند آنر را فروخت).

بهترین گوشی های اندرویدی Antutu

این جدول نشان می‌دهد که دو تراشه Dimensity 820 مدیاتک و Kirin 985 هواوی، یک سر و گردن از سایر چیپ‌ها برتر هستند. البته در یکی دو ماه آینده، گوشی های زیادی وارد بازار می‌شوند و احتمالا این چارت‌ها را زیر و رو خواهند کرد.