لنوو IdeaPad 5 Pro

لنوو IdeaPad 5 Pro با پردازنده رایزن AMD معرفی شد

کمپانی Lenvo از نسل بعدی لپ تاپ هایش به نام آیدیا پد 5 پرو رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، لنوو IdeaPad 5 Pro دارای پردازنده رایزن AMD خواهد بود.

شرکت لنوو سری جدید لپ تاپ های IdeaPad خود را برای 2021 معرفی کرد. IdeaPad 5 Pro چندین ورژن خواهد داشت که در ایالت متحده، تنها ورژن 16 اینچی آن در دسترس خواهد بود.

طبق گفته Lenovo، آیدیا پد 5 پرو یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های سری IdeaPad بوده که توسط این کمپانی تا کنون ساخته شده است. در درون این محصول، پردازنده موبایل سری H رایزن AMD را مشاهده می‌کنیم که در کنار نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GeForce RTX، سخت افزار دستگاه را تشکیل می‌دهند. 32 گیگابایت حافظه DDR4 و 1 ترابایت اس اس دی PCIe M.2 نیز در اختیار کاربر قرار گرفته است.لنوو IdeaPad 5 Pro

نکته‌ی جالبی که در پرو 5 به چشم می‌خورد این است که این محصول، اولین لپ تاپ IdeaPad است که نسبت صفحه نمایش 16:10 را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نسبت نمایشگر به بدنه، 90 درصد بوده و فضای بیشتری از یک دستگاه با نسبت 16:9 برای چندین کار همزمان ایجاد می‌کند. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز بوده و توانایی رسیدن به روشنایی 400 نیت را دارا است. لنوو می‌گوید در این لپ تاپ، یک trackpad بزرگتر از نسل‌های قبلی و همچنین صفحه کلیدی بهبود یافته با سوییچ‌های نرم خواهید داشت.

علاوه بر آیدیا پد 5 پرو 16 اینچی، لنوو از یک آیدیا پد 14 اینچی (که هنوز بازارهای آن مشخص نشده است) و IdeaPad 5i Pro با پردازنده اینتل (که از مارس 2021 در اروپا، خاورمیانه و آفریقا موجود خواهد بود) پرده برداشت. آیدیا پد 5 پرو 14 اینچی به آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد اما از مارس 2021 در اروپا، آفریقا و خاورمیانه در دسترس خواهد بود.لنوو IdeaPad 5 Pro

IdeaPad 5 Pro در می 2021 با قیمت 1149 دلار قابل خرید خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*