سامسونگ گلکسی S21

قیمت سامسونگ گلکسی S21 به طور تصادفی فاش شد

کمتر از یک هفته تا رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 یک اپراتور مخابراتی به طور ناخواسته قیمت سامسونگ گلکسی S21 ، مدل اولترا و پلاس را فاش کرد.

اپراتور بلژیکی Voo مشخصات و قیمت سری سامسونگ گلکسی S21 برای فروش در اروپا را روی وب‌سایت خود قرار داد. البته این صفحات خیلی زود بسته شدند؛ ولی چند اسکرین‌شات از آن‌ها باقی مانده است.

قیمت سری سامسونگ گلکسی S21

ظاهرا کوچک‌ترین عضو خانواده با 128 گیگ حافظه داخلی، 849 یورو قیمت دارد. این مبلغ برای نسخه پایه گلکسی اس 21 پلاس به 1049 یورو و برای مدل اولترا به 1399 یورو می‌رسد.

همچنین بر اساس مشخصات درج شده، این پرچمداران در اروپا با تراشه اگزینوس 2100 عرضه می‌شوند. سامسونگ هر چه داشت برای تولید این چیپست گذاشت و انتظار می‌رود عملکرد چشم‌گیری داشته باشد. البته در برخی مناطق، اعضای سری گلکسی اس 21 با تراشه اسنپدراگون 888 وارد بازار خواهند شد.

صفحه نمایش آمولد 6.7 و 6.8 اینچی برای مدل‌های پلاس و اولترا، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و سیستم عامل اندروید 11 دیگر مشخصات درج شده هستند. این گوشی‌ها از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ مراسم رونمایی را روز پنجشنبه، 25 دی برگزار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*