ایرباد JBL Reflect Mini NC

ایرباد JBL Reflect Mini NC با یک فناوری جذاب رونمایی شد

ایرباد JBL Reflect Mini NC که در نمایشگاه CES 2021 معرفی شده، از یک فناوری جذاب بهره می‌برد که می‌تواند جایگزین فناوری حذف نویز فعال باشد.

کمپانی جی بی ال از جدیدترین ایرباد بی‌سیم حقیقی خود در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد که این دیوایس جایزه «بهترین نوآوری» را هم از این نمایشگاه کسب کرد. ایرباد JBL Reflect Mini NC با هدف کاربرانی طراحی شده که سبک زندگی شلوغ و پرکاری دارند. این ایرباد به فناوری حذف نویز فعال مجهز است و از Smart Ambient پشتیبانی می‌کند.

امکانات ایرباد JBL Reflect Mini NC

قابلیت Smart Ambient به شنوندگان اجازه می‌دهد بدون حواس‌پرتی از این هدفون استفاده کنند و در عین حال بتوانند صداهایی که در محیط اطراف آن‌ها وجود دارد، مطلع باشند. جی بی ال از طراحی جمع و جور با گوشی‌های تنظیم شونده برای قرار گرفتن صحیح این ایربادها روی گوش در هنگام فعالیت‌های مختلف استفاده کرده است. ایرفون بی‌سیم حقیقی جی بی ال رفلکت مینی ان سی همچنین دارای گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است و می‌تواند پخش تا ۲۱ ساعت با هر بار شارژ را ارائه کند.

ایرباد JBL Reflect Mini NC

ایرباد جدید جی بی ال از فناوری Dual Connect + Sync با بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. قابلیت Fast Pair نیز به کاربران اجازه می‌دهد خیلی سریع ایرباد را روشن کرده و داخل گوش خود بگذارند و به آن اجازه دهند در کمترین زمان ممکن به آخرین دستگاهی که با آن Pair شده بوده متصل شود تا به یک موسیقی گوش داده یا یک مکالمه را پاسخ دهند. کاربران به لطف دستیارهای مجازی، با یک ضربه روی دکمه این گوشی‌ها می‌توانند بدون تماس دست خود به تماس‌ها پاسخ دهند. هر یک از این ایربادها می‌توانند ۷ ساعت شارژدهی را با هر بار شارژ ارائه دهند که ترکیب آن با استفاده از یک کیس شارژ USB-C می‌تواند حداکثر شارژدهی ۲۱ ساعتی را ارائه کند.

حسگرهایی داخل این ایربادها تعبیه شده است تا وقتی آن‌ها را از داخل گوش خود برمی‌دارید پخش موسیقی متوقف شود. علاوه بر این میکروفون‌های در هر یک از این گوشی‌ها قرار دارد تا مکالمه استریو را تجربه کنید. JBL از درایورهای داینامیک ۶ میلی‌متری به نام JBL Signature Sound روی این ایربادها استفاده کرده است. این ایرباد همچنین با دستیارهای مجازی گوگل و آمازون الکسا نیز سازگار است.

قیمت ایرباد JBL Reflect Mini NC

جی بی ال می‌خواهد این ایرباد بی سیم حقیقی را با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلاری از بهار پیش رو عرضه کند. این دیوایس در سه رنگ آبی، سفید و مشکی به فروش می‌رسد. همچنین آن با اپلیکیشن My JBL Headphones سازگار است و از Google Fast Pair نیز پشتیبانی می‌کند. این ایربادهای جدید می‌توانند تجربه شنیداری جذابی را در محیط‌های باز نیز ارائه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*