مقایسه مشخصات فنی شیائومی می 11 - Mi 11 و آیفون 12

مقایسه مشخصات فنی شیائومی می 11 با آیفون 12 پرو مکس

در مقایسه مشخصات فنی شیائومی می 11 – Mi 11 و آیفون 12 پرو مکس خواهیم دید که قدرت کدام یک از این دو گجت نسبت به دیگری بیشتر خواهد بود.

مدتی از عرضه پرچمدار جدید شرکت شیائومی در سری می یا همان Mi 11 می‌گذرد و بدون شک می‌توان گفت که مشخصات آن روی کاغذ می‌تواند تعجب کاربران را به دنبال داشته باشد. مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که البته پیش از این آن را در مقابل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون 12 پرو مکس قرار داده بودیم و نتیجه قابل تاملی را هم ثبت کردیم.

با این وجود جدای از این دوربین، نکته دیگری که درباره پرچمدار جدید شرکت شیائومی وجود دارد، پردازنده آن است. بنابر اطلاعات رسمی، دیگر تقریبا همه طرفداران تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند می‌دانند که می 11 اولین گجت اندرویدی است که از پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ در آن استفاده شده و قدرت بسیار بالایی دارد. اما آیا سرعت این پردازنده جدید می‌تواند که با نسخه ساخته شدن توسط شرکت اپل رقابت کند؟

به هر حال پردازنده ۵ نانومتری A14 Bionic که در گوشی‌های آیفون 12 استفاده شده به حدی قدرتمند است که حتی احتمال می‌رود که در سال آینده نیز از آن‌ها در پرچمداران بعدی اپل استفاده شود. با این وجود، مقایسه مشخصات فنی تنها به پردازنده گوشی ختم نمی‌شود.

مقایسه مشخصات فنی شیائومی می 11 و آیفون 12 پرو مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*