واکسن کرونا فایزر

سازمان غذا و داروی آمریکا واکسن کرونا فایزر را پس از تهدید شدن تایید کرد

برخی از رسانه‌ها اعلام کردند رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا با تهدید رئیس کارکنان کاخ سفید زودتر از موعد واکسن کرونا فایزر را تایید کرده است.

برخی از رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید در ماه دسامبر 2020 طی یک تماس تلفنی رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا را تهدید کرده است تا واکسن فایزر را تایید کند یا استعفا دهد. در همان زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز در صفحه توییتری خود رئیس سازمان غذا و دارو را یک لاک پشت بزرگ، پیر و کند خطاب کرد و گفت واکسن را سریعا توزیع کنید.

جزئیات تایید واکسن کرونا فایزر با تهدید

هشدار رئیس کارکنان کاخ سفید باعث شد تا سازمان و غذا و داروی آمریکا زمانبندی تایید واکسن فایزر را زودتر از موعد مقرر اعلام کند. همچنین در همان زمان وزیر بهداشت آمریکا اعلام کرد سازمان و غذا و داروی آمریکا به‌زودی مجوز استفاده اضطراری برای واکسن را صادر خواهد کرد. البته کاخ سفید در خصوص این خبرهای منتشر شده از سوی خبرگزاری‌ها واکنشی نشان نداده است. گفتنی است واکسن کرونا فایزر در حال حاضر در کشورهای مختلفی به افراد مسن و کادرهای درمانی تزریق می‌شود که گزارش‌ها از وجود آلرژی‌های شدید در برخی از دریافت‌کنندگان این واکسن حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*