وان پلاس بند

وان پلاس بند با نمایشگر رنگی و باتری با دوام معرفی شد

وان پلاس بند – OnePlus Band گجت پوشیدنی جدید این کمپانی بوده که با قیمت اقتصادی و مشخصات خوب می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

جدیدترین شرکتی که به جرگه تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی پیوسته وان پلاس بوده که با وان پلاس بند اولین محصولش را در این بازار عرضه می‌کند. این دستبند سلامتی با قیمت اقتصادی و سنسور سنجش میزان اکسیژن خون، نمایشگر رنگی، باتری با دوام و حالت‌های مختلف ورزشی به فروش خواهد رسید.

وان پلاس بند

نمایشگر وان پلاس بند از نوع AMOLED 1.1 اینچی بوده که تماما لمسی است و هیچ دکمه فیزیکی روی آن دیده نمی‌شود. رزولوشن صفحه نمایش 126×294 پیکسل بوده که برای چنین ابعادی می‌تواند مناسب باشد. 37 واچ فیس مختلف برای این گجت پوشیدنی طراحی شده که 5 تا از آن‌ها به طور پیش‌فرض روی دیوایس وجود دارد و البته در آینده واچ فیس‌های بیشتری برای بند منتشر خواهد شد.

دستبند سلامتی وان پلاس بسیار سبک است، به طوری که بدنه آن تنها 10.3 گرم و بند آن 12.3 گرم وزن دارند که در مجموع وزن دیوایس را به 22.6 گرم می‌رسانند و به سختی روی دست احساس می‌شود. سه گزینه برای رنگ بند‌ها پیش روی خریدار گذاشته شده و می‌توان میان رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری با رنگ داخلی نارنجی انتخاب کرد. البته تنها بند با رنگ مشکی درون جعبه قرار می‌گیرد و اگر به دنبال رنگ‌های دیگری برای بند دیوایس هستید باید آن را به صورت جداگانه سفارش دهید.

وان پلاس بند 12 حالت ورزشی متنوع و یک حالت ورزشی آزاد را در خود دارد تا اگر ورزش مورد نظر شما در لیست دیوایس نباشد، همچنان بتوانید از این دستبند حین ورزش و فعالیت بدنی‌تان استفاده کنید. وان پلاس توانسته گواهینامه IP68 را برای محصولش دریافت کند و دستگاه را تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم بسازد. بند با اتصال بلوتوث نسخه 5.0 به تمامی گوشی‌های اندرویدی (مارشمالو و بالاتر) متصل می‌شود. دو پین پوگو (Pogo) برای اتصال به شارژر اختصاصی دستبند در نظر گرفته شده و همچنین می‌توانید پخش موسیقی و دکمه شاتر را با استفاده از بند کنترل کنید. برای دارندگان گوشی‌های وان پلاس نیز حالت اختصاصی Zen Mode در نظر گرفته شده تا هماهنگی بیشتری میان دیوایس و موبایل به وجود بیاید.

وان پلاس بند

گرچه وان پلاس از ظرفیت دقیق باتری اطلاعاتی نداد اما می‌گوید با یک بار شارژ می‌توانید تا دو هفته از بند استفاده کنید. طبیعتا با فعال کردن برخی ویژگی‌ها مانند SpO2، سنسور سنجش ضربان قلب و سنجشگر کیفیت خواب از میزان عمر باتری در هر شارژ کاسته می‌شود. تمامی اطلاعات سلامتی کاربر قابل تنظیم و ثبت در برنامه جدید OnePlus Health بوده که در فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

وان پلاس بند

وان پلاس برای محصول جدیدش برچسب قیمتی 38 دلاری در نظر گرفته که در آغاز فروش با تخفیف 4 دلاری همراه خواهد بود. بندهای رنگی دیگر با قیمت 5.50 دلار فروخته خواهند شد ولی هنوز درباره زمان عرضه به بازار آن اطلاعی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*