هدفون بی سیم V-Moda M200

هدفون بی سیم V-Moda M200 با نویز کنسلینگ فعال رونمایی شد

هدفون بی سیم V-Moda M200 با بهره‌گیری از فناوری حذف نویز فعال رونمایی شد. وی مودا این هدفون ۵۰۰ دلاری را با قاب‌های تغییرپذیر ارائه می‌کند.

کمپانی V-Moda با یک لوگو به‌روز شده و هدفون بی‌سیم جدید به نمایشگاه CES 2021 قدم گذاشته است. امروز این کمپانی از هدفون بی سیم V-Moda M200 رونمایی کرد. این نخستین هدفون بلوتوثی این کمپانی است که به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز است. M200 تمام ویژگی‌هایس محصولات وی مودا را در بر می‌گیرد. از بدنه آهنی گرفته تا پدهای چرمی و ایرکاپ‌های شفافی که سیم‌های زیری را به نمایش می‌گذارند، همگی جزو ویژگی‌های ام ۲۰۰ است. مانند مدل‌های قبلی، روی این مدل لوگو برند Roland (صاحب برند وی مودا) قرار گرفته است، قسمت خارجی ایرکاپ‌های آن جداشدنی است و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها عرضه می‌شود. شما می‌توانید از آثار ساخت خود برای قسمت خارجی این ایرکاپ‌ها نیز استفاده کنید.

شما با اپلیکیشن V-Moda می‌توانید بین ۱۰ سطح حذف نویز فعال یکی را انتخاب کنید و از یکی از شش پرست صوتی موجود، یکی را برگزینید. این نرم افزار همچنین به شما اجازه کنترل دستی EQ را می‌دهد؛ جایی که شما می‌توانید یکی از گزینه‌های از پیش تنظیم شده را انتخاب کنید یا خودتان یکی را بسازید. هدفون بی سیم V-Moda M200 علاوه بر دکمه‌های تنظیم کننده روی خودش، از یک قابلیت به نام Voice-In نیز برخوردار است که وقتی پوشش خارجی ایرکاپ چپ را با دست خود از روی دیوایس بردارید، به صورت موقتی صدا را کم می‌کند و فناوری حذف نویز فعال را خاموش می‌کند. ایرپدهای این هدفون نیز مغناطیسی هستند که می‌توانید برای جایگزینی یا تمیز کردن به راحتی آن‌ها را از روی دستگاه جدا کنید.

هدفون بی سیم V-Moda M200

وی مودا می‌گوید این هدفون می‌تواند در شرایط فعال بودن ANC، تا ۲۰ ساعت شارژدهی را ارائه کند و به لطف بهره‌مندی از فناوری شارژ سریع، شما می‌توانید با تنها ۱۰ دقیقه شارژ هدفون خود،  تا ۱ ساعت و نیم از آن استفاده کنید.

وی مودا از سال ۲۰۱۵ و با عرضه نسخه بلوتوثی هدفون Crossfade M-100 خود به جمع تولیدکنندگان هدفون‌های بی‌سیم اضافه شد. اخیراً نیز این کمپانی یک نسخه بازطراحی شده M-100 که برای دی جی‌ها، سازندگان موسیقی و پخش کننده‌ها طراحی کرده را عرضه کرده است. گرچه چند سالی هست که این شرکت در عرصه تولید هدفون‌های بی‌سیم فعال است، اما تا بدین لحظه هیچ هدفونی مجهز به فناوری حذف نویز فعال را ارائه نکرده است.

قیمت هدفون بی سیم V-Moda M200

تنها نقطه ضعف این مدل روی کاغذ، قیمت آن است. خرید این محصول هزینه ۵۰۰ دلاری را روی دست شما می‌گذارد. این درحالیست که نسخه سیمی هدفون M-200 با قیمت ۳۵۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*