ماسک N95 مجهز به هدفون

اولین ماسک N95 مجهز به هدفون رونمایی شد

شرکت ماسک فون (MaskFone)، از اولین ماسک N95 مجهز به هدفون رونمایی کرد که می‌تواند کار را برای شما آسان‌تر کند.

این ماسک N95 مجهز به هدفون در دورانی که جهان همچنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار دارد، می‌تواند بسیار کارآمد باشد، خصوصا برای علاقه مندان به موسیقی.

ماسک‌های N95 معمولا به عنوان موثرترین راه برای جلوگیری از ویروس کرونا شناخته می‌شوند، زیرا بیش از 95 درصد ذرات معلق را هوا را فیلتر کنند و بسیار بهتر از ماسک‌های معمولی هستند. با این حال شاید با روش زندگی مدرن، چندان سازگار نباشند. خصوصا کسانی که بیرون از خانه، موسیقی گوش می‌دهند، شاید کمی دچار مشکل شده و راحتی همیشگی را نداشته باشند. این ماسک برای چنین سال در بازار وجود داشت اما در دوران کرونا، بیشتر به چشم آمد و حالا به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت MaskFone با آگاهی از این مسئله، دست به تولید یک ماسک مخصوص زده است.

ماسک N95 مجهز به هدفون

این ماسک جدید به رنگ مشکی است و در واقع جذابیت بیشتری نسبت به نسخه‌های سفید رنگ معمولی دارد. همچنین استفاده از ایربادهای بی‌سیم کمک خواهد کرد تا در اولویت دوستداران موسیقی قرار بگیرد. شما می‌توانید این ایربادها را به راحتی و به کمک بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

این ماسک، هیچ تفاوتی با ماسک‌های N95 دیگر ندارد و به همان اندازه موثر است، با این تفاوت که بهتر طراحی شده و مجهز به هدفون است. با این حال، هدفون‌ها قابلیت جداسازی ندارند و به صورت یکپارچه طراحی شده‌اند که شاید کمی ناامید کننده به نظر برسد. البته نباید نگران این مسئله باشید زیرا این ماسک به راحتی قابل شستشو است.

شما برای کنترل موسیقی، می‌توانید از دکمه‌های قرار گرفته بر روی ماسک نیز استفاده کنید. همچنین با یک بار شارژ کردن ماسک، نزدیک به 12 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. این ماسک دارای میکروفون هم هست که در صورت استفاده از آن، نزدیک به 8 ساعت می‌توانید آن را به کار بگیرید.

هر کدام از این ماسک‌ها، در حال حاضر با قیمت 50 دلار برای پیش فروش قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*