مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900

مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900 فیلیپس معرفی شد

شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه CES 2021، از مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900 رونمایی کرد که قابلیت‌های جذاب و تازه‌ای ارائه می‌دهد.

مسواک برقی هوشمند Sonicare 9900 می‌تواند به سرعت خودکار، با سبک مسواک زدن شما سازگاری پیدا کند.

مسواک Sonicare 9900 Prestige فیلیپس، مدل پرچمدار جدید این شرکت به حساب می‌آید که قرار است به عنوان رقیب جدی اورال بی وارد بازار شود. این مسواک، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بر روی سلامتی دندان‌ها نظارت کند و همچنین بهترین روش مسواک زدن را برای شما انتخاب نماید. فناوری SenseIQ که در این محصول استفاده شده، می‌تواند تشخیص دهد که شما مسواک را تا چه اندازه بر روی دندان‌های خود فشار می‌دهید و بر این اساس، شدت ارتعاشات و لرزش دستگاه را تنظیم می‌کند.

در طراحی این مسواک از نوعی موی زاویه دار استفاده شده که طبق ادعای شرکت سازنده، 20 برابر بیشتر پلاک‌های دندان را از بین می‌برد. همچنین با کمک اپلیکیشن Sonicare، می‌توانید اطلاعات زیادی به دست بیاورید، از جمله آموزش شیوه‌های درست مسواک زدن و اینکه بهترین روش مسواک زدن برای دندان‌های شما کدام است.

این نرم افزار به تدریج، آمارهای مختلف هفتگی، ماهیانه و حتی سالیانه را در اختیار شما قرار می‌دهد و جعبه آن دارای پورت USB-C است که شارژ کردن را برای شما آسان‌تر می‌کند.

فیلیپس هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده اما به زودی اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن منتشر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*