موتورولا اج اس

موتورولا اج اس به زودی با تراشه اسنپدراگون به بازار عرضه خواهد شد

خبرهایی از معرفی Motorola Edge S به گوش می‌رسد. طبق شایعات قرار است موتورولا اج اس به زودی با تراشه پرچمدار اسنپدراگون به بازار عرضه شود.

سال گذشته بود که موتورلا با موتو اج پلاس به بازی پرچمداران برگشت و اکنون، این کمپانی در حال آماده سازی برای معرفی یک پرچمدار دیگر است. چن جین که مدیر کل تجارت بخش تلفن همراه کمپانی چینی لنوو است، از طریق حسابش در Weibo، خبرهایی از Edge S داد. او تایید کرد که این پرچمدار به زودی معرفی خواهد شد. طبق گفته‌ی وی این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 8XX استفاده خواهد کرد که طبق حدس‌ها ممکن است اسنپدراگون 888 باشد. البته ممکن است این کمپانی از ترکیب سخت افزاری سال گذشته خود استفاده کرده و از اسنپدراگون 865 بهره ببرد.موتورولا اج اس

تا کنون چیزهای زیادی در مورد موتورولا اج اس منتشر نشده است اما ممکن است این دستگاه همان موتورولا Nio با شماره مدل XT2125 باشد که مدت‌هاست شایعاتی از آن به گوش می‌رسد و در ماه‌های قبل نیز چندین خبر از آن درز کرده بود. بر اساس شایعاتی که منتشر شده است، انتظار می‌رود Moto Nio با پرچمدار سال گذشته کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 عرضه شود. این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن FHD + و نرخ تازه سازی نامتعارف 105 هرتز خواهد بود. دوربین اصلی گوشی نیز 64 مگاپیکسلی بوده و اندروید 11 بر روی دستگاه قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*