روتر مش AXE8400

روتر مش AXE8400 لینک سیس با پشتیبانی از وای فای 6E معرفی شد

شرکت لینک سیس از روتر مش AXE8400 رونمایی کرد که از استاندارد وای فای 6E و همچنین 65 دستگاه به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

روتر مش AXE8400 در کنار پشتیبانی از وای فای 6E، دارای درگاه WAN هم بوده و می‌تواند سرعتی برابر با 8.4 گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد.

همان طور که تا پیش از این هم اعلام کرده بودیم، وای فای 6E به تدریج در حال فراگیر شدن است و شرکت‌های تولید کننده مودم نیز محصولات جدیدشان را مبتنی بر این استاندارد تولید خواهند کرد. وای فای 6E از شبکه بی‌سیم 6 گیگاهرتز استفاده می‌کند که سرعت بسیار بالاتری دارد و اینترنت با ثبات تری ارائه می‌دهد. روتر جدید شرکت لینک سیس نیز بر همین مبنا توسعه یافته و به هر سه باند 2.4، 5 و 6 گیگاهرتز دسترسی دارد. این روتر قدرتمند، تا 278 متر مربع را تحت پوشش قرار می‌دهد و دارای یک پورت WAN با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، یک درگاه USB 3.0 و همچنین چهار درگاه LAN گیگابیت است.

روتر مش AXE8400 می‌تواند به طور همزمان از 65 دستگاه مختلف پشتیبانی کند و دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که به وسیله آن به راحتی می‌توانید این مودم را فعال نمایید یا تنظیم کنید. این روتر از پلتفرم Networking Pro 1210 شرکت کوالکام استفاده می‌کند و می‌تواند حداکثر سرعت 8.4 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. استاندارد وای فای 6E نیز کمک خواهد کرد تا قطعی اینترنت در این روتر به کمترین حد ممکن برسد.

این روتر در فصل بهار یا تابستان سال جاری میلادی با قیمت 450 دلار وارد بازار خواهد شد. قیمت بسته دو عددی آن 850 دلار و قسمت بسته سه عددی، 1200 دلار تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*