مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga

معرفی مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga با پردازنده نسل یازدهمی اینتل

کمپانی لنوو با حضور در نمایشگاه CES 2021 از مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل معرفی شدند.

لنوو رویداد خودش در نمایشگاه CES 2021 لاس وگاس را با رونمایی از یک جفت لپ تاپ سری ThinkPad و یک تبلت هیبرید ۱۲.۳ اینچی رونمایی کرد. مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon که امروز معرفی شد، بدنه‌ای بازطراحی شده و یک نمایشگر ۱۴ اینچی (نسبت ۱۶:۱۰) با حاشیه‌هایی باریک، ترک پد بزرگ‌تر و پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 xPro را دریافت کرده است. شما می‌توانید این لپ تاپ را با پیکربندی شامل ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4 با فرکانس 4266MHz و حداکثر ۲ ترابایت حافظه داخلی PCIe SSD خریداری کنید.

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon 

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga

این لپ تاپ، نخستین دستگاهی است که به فناوری Dolby Voice مجهز است که می‌تواند عملکرد میکروفون و اسپیکر بهینه شده‌ای را ارائه کند، صدای مکالمات را تنظیم کند و نویز پس زمینه در یک کنفرانس صوتی را کاهش دهد. نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس وان کربن از یک باتری ۵۷ وات ساعتی انرژی می‌گیرد ه برای ۱۶ ساعت استفاده کافی است. همراه این دستگاه یک آداپتور فست شارژ ۶۵ وات USB تایپ C نیز عرضه می‌شود و وزن کلی آن نیز ۱.۱۳ کیلوگرم است.

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Yoga 

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga

مدل لنوو تینک پد ایکس وان یوگا از مشخصات فنی یکسانی با مدل کربن استفاده می‌کند؛ گرچه به جای یک نمایشگر ساده از یک نمایشگر با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای و وزن نسبتاً بیشتر ۱.۳۹ کیلوگرمی بهره می‌برد. درست مانند مدل کربن، این لپ تاپ نیز از یک نمایشگر ۱۴ اینچی (با نسبت ۱۶:۱۰) استفاده می‌کند. لپ تاپ مدل X1 Carbon پنل‌های مختلفی برای انتخاب دارند که از FullHD تا 4K و از غیر لمسی تا لمسی متغیر است. این درحالیست که مدل Yoga شامل چهار مدل است که همگی لمسی هستند. لنوو همچنین یک قلم هوشمند به نام ThinkPad Pen Pro را نیز با مدل یوگا خود همراه کرده است.

لنوو ThinkPad X1 Titanium Yoga

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X1 Titanium Yoga

لنوو همچنین یک لپ تاپ دیگر به نام تینک پد ایکس وان تیتانیوم یوگا را نیز در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرده است. این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با نسبت ۳:۲ و شفافیت ۴۵۰ نیت برخوردار است و با ضخامت ۱۱ میلی‌متری خود باریک‌ترین لپ تاپ سری ThinkPad لقب گرفته است. این تراشه نیز مانند دیگر لپ تاپ‌های جدید لنوو از پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل قدرت می‌گیرد.

و اگر به یک مدل سیم کارت خور نیاز دارید، می‌توانید نسخه 5G هر سه این لپ تاپ‌ها را تهیه کنید.

لنوو ThinkPad X12 Detachable

مدل ۲۰۲۱ لنوو ThinkPad X1 Carbon و X12 Detachable

در نهایت باید به تبلت جداشدنی لنوو تینک پد ایکس ۱۲ اشاره کرد که رقیب دیگری برای مایکروسافت سرفیس پرو است. این مدل جداشدنی ویندوز ۱۰ پرو را اجرا می‌کند و به پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 vPro همراه ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4 مجهز است. نمایشگر این تبلت هیبریدی ۱۲.۳ اینچی (نسبت ۳:۲) با رزولوشن +FHD است که روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می‌کند و از لمس انگشت کاربران پشتیبانی می‌کند. همانطور که از نامش پیداست، نمایشگر این تبلت از کیبورد آن جدا می‌شود.

تبلت جدید لنوو از قلم هوشمند Lenovo Precision Pen پشتیبانی می‌کند و به فناوری‌های Wi-Fi 6، شبکه 4G LTE و یک جفت دوربین، ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسلی در پشت مجهز است.

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon و Yoga از ماه فوریه با قیمت پایه ۱۴۲۹ و ۱۵۶۹ دلاری عرضه می‌شوند. مدل‌های لنوو ThinkPad Titanium Yoga و X12 Detachable نیز از ژانویه با قیمت پایه ۱۸۹۹ و ۱۱۴۹ دلاری به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*