لنوو یوگا Slim 7i Pro

لنوو یوگا Slim 7i Pro با نمایشگر OLED از راه رسید

سال قبل سری Yoga 7 توسط کمپانی Lenevo معرفی شد. حال طبق آخرین خبرها، نسخه‌ای از لنوو یوگا Slim 7i Pro با نمایشگر OLED قرار است روانه بازارها شود.

نسخه 2021 لنوو یوگا Slim 7i Pro قرار است نمایشگر OLED را به ویژگی‌های وسوسه کننده‌اش بیفزاید؛ صفحه‌نمایشی که نسبت به نمونه LCD آن، مشکی را غنی‌تر و سایر رنگ‌ها را اشباع‌تر از قبل به نمایش در می‌آورد.

ما طی سال‌های زیادی یوگای لنوو را شاهد بودیم اما در سال 2020 یوگا 7 این کمپانی بسیار توانمند و در عین حال مقرون به صرفه‌تر نسبت به نسل‌های قبل ظاهر شد. در سال 2021 نیز سری یوگا قرار است به این روند ادامه دهند و قدرت‌مندتر شوند. مدل 7i Pro نیز مشابه این دستگاه اما کمی قدرت‌مندتر از آن است.

Yoga Slim 7i Pro دارای یک پنل OLED با اندازه 14 اینچ بوده و دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز می‌باشد. این در حالی است که می‌توان رزولوشن دستگاه را تا 2.8K (یعنی 2880 در 1800 پیکسل) با نسبت ابعاد 16:10 تنظیم نمود. نمایشگر این محصول می‌تواند تصاویری بزرگ‌تر و در ابعاد گسترده‌تر را برای کاربر به نمایش در بیاورد. تمام طیف رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌شود و این به معنای نمایش دقیق رنگ‌ها خواهد بود. به لطف گواهینامه Dolby Vision مشکلی برای نمایش رنگ‌هایی با دامنه پویایی بالا نیز نخواهد بود.لنوو یوگا Slim 7i Pro

صفحه نمایش تفاوت اصلی مدل ال سی دی و اولد است و هر دو دستگاه دارای پردازنده‌هایی از کمپانی اینتل با گرافیک Nvidia GeForce MX450 هستند.

نسخه 14 اینچی OLED دستگاه Yoga Slim 7i Pro در بازارهای آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد. برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه آن در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز کمی باید منتظر بمانیم.