مادربردهای سری Z590

مادربردهای سری Z590 توسط ایسوس معرفی شدند

ایسوس برای بهره‌گیری کامل از قدرت نسل یازدهم چیپست های اینتل مادربردهای سری Z590 را با قدرتی بیشتر از همیشه در چهار سری مختلف معرفی کرد.

به تازگی شرکت ایسوس، بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در دنیا، مادربردهای سری Z590 خود را معرفی کرد. این مادربردها با برخورداری از چیپست جدید Intel Z590 آماده میزبانی و استخراج تمام قدرت نسل یازدهم پردازنده‌های Intel هستند.

مادربردهای این نسل ایسوس در دسته‌های ROG Maximus XIII برای دستیابی به نهایت قدرت همراه با امکاناتی بی‌نظیر، سری ROG STRIX برای تجربه نهایت قدرت، سری TUF Gaming با دوام و سری Prime معرفی شدند. این مادربردها طراحی شدند تا با برخوردای از مدارهای تغذیه تقویت شده، نهایت قدرت پردازنده‌های نسل یازدهم شرکت Intel را تجربه کنید.

همچنین پرسرعت‌ترین اتصالات نیز مانند اسلات M.2، پورت USB 3.2 Gen2X2 Type-C، پورت اترنت با پهنای باند حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه و شبکه WiFi6 E با مادربردهای جدید ایسوس همراه هستند.

اما آنچه که تا به اینجا ذکر شد، تنها بخش کوچکی از قدرتمندترین مادربردهای پلتفرم Z590 ساخته شده توسط ایسوس است.

معرفی مادربردهای سری Z590

مادربرد ROG Maximus XIII Extreme، یک جنگجوی بی رقیب

مادربردهای سری Z590

مادربردهایی که تحت مدل Extreme توسط ایسوس معرفی می‌شوند همیشه ویژگی‌هایی را دارند که تمام علاقه مندان حوزه سخت افزارهای دیجیتال را به خود جذب می کنند.

مادربرد ROG Maximus XIII Extreme ایسوس، سیزدهمین گلادیاتور این خانواده است که با برخورداری از چیپست جدید Z590 آماده اورکلاک و قدرتی بی نظیر از پردازنده های نسل یازدهم است. این مادربرد برخورداری از هیت سینک‌های بیشتر و همچنین بزرگ‌تر از نسل قبل، توانایی خنک نگهداشتن تمام قطعات مهم هر سیستمی را دارد.

مادربرد ROG Maximus XIII Extreme Glacial، تجربه ای متفاوت با سیستم‌های خنک کننده مایع

Z590 این مادربرد تا دندان تجهیز شده ایسوس، ظاهری بسیار خاص و مدرنی را به همراه دارد و همچنین با برخورداری از کیفیت و قدرتمندترین قطعات، آماده ارائه نهایت کارایی و قدرت است. به صورت پیش فرض فیتینگ‌های سری EK بر روی خنک کننده مجتمع پردازنده و مدار تغذیه این مادربرد نصب شده تا حرفه‌ای‌ها نهایت قدرت و زیبایی را با سیستم‌های لوپ باز تجربه کنند. نورپردازی RGB و کاملا قابل شخصی سازی با چیپ صوتی بسیار قدرتمند بخش دیگری از ویژگی‌های جذاب این مادربرد است.

مادربرد ROG Maximus XIII Hero، سلاحی خاص و قدرتمند برای میدان نبرد

Z590

شبکه پرسرعت و جدید WiFi با باند 6 گیگاهرتزی با این مادربرد گیمینگ قدرتمند همراه شده است. از جمله ویژگی ‌های خاص این مادربرد می توان به نورپردازی RGB، مدار تغذیه قدرتمند به همراه هیت سینک‌های کارآمد برای حفظ تعادل دما، استفاده از قطعاتی با کیفیت و قدرتمند برای همراهی پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel، پورت‌ها و درگاه‌های اتصال متنوع و پرسرعت، چیپ صوتی قدرتمند با کارایی مشابه به کارت صداهای اکسترنال حرفه‌ای و بسیاری ویژگی‌های دیگر این مادربرد اشاره کرد که مناسب برای تجربه نهایت قدرت در دنیای بازی است.

مادربرد ROG STRIX Z590-E Gaming

Z590

مادربردهای ROG و ROG STRIX ایسوس با چیپست Z590 دارای توانایی استخراج تمام قدرت پردازنده های جدید را دارند و افزون بر این با ویژگی‌هایی مختلف و مخصوص بازی همراه هستند.

اولین نکته مهم این مادربردها، استفاده از قطعاتی بسیار قدرتمند با مدار VRM با توانایی چشمگیری است؛ چرا که این سری از مادربردها تحت پردازش های سنگین کاملا پایدار هستند. مورد بعدی حضور کدک صوتی قدرتمند با چیپ شخصی‌سازی شده برای مادربردهای گیمینگ ایسوس تحت نام SupremeFx است که تجربه صوتی بسیار عالی و شفافی را به مصرف کننده ارائه می دهد؛ افزون بر این، پورت های متنوع و پرسرعت بخش دیگری از این مادربردهای تازه نفس ایسوس هستند.

مادربرد Prime Z590-A

Z590

کاملا مطمئن و پایدار به کارگیری فناوری های جدید ایسوس مانند هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های اساسی این مادربردها است.

در بخش کارایی سیستم، این مادربردها افزون بر پتانسیل، دوام و پایداری بالای خود، توانایی اورکلاک هوشمند و استاندارد را دارند که تنها با یک کلیک انجام می شود. قابلیت Ai Overclocking در این مادربرد با توجه به نوع پردازنده و توان سیستم خنک کننده با یک اورکلاک توسط هوش مصنوعی کارایی و قدرت سیستم را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.

مادربورد TUF Gaming Z590-Plus WiFi

مادربورد‌های سری z590

مادربردهای سری TUF Gaming ایسوس درکنار قیمتی مناسب از قطعاتی بسیار با دوام و قدرتمند برخوردار هستند. در این نسل مادربرد TUF Gaming Z590-Plus WiFi ایسوس نیز همانند نسل قبل از المان‌های بسیار با کیفیت و با دوام، به ویژه در قسمت مدار تغذیه برخوردار است. همچنین این مدل با برخورداری از استاندارد WiFi6 توانایی ارائه یک شبکه بی سیم پرسرعت را دارد. همچنین مادربردهای دیگر ایسوس با چیپست‌های H570 ، H510 و B560 نیز عرضه خواهد شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اون سری اول مادربردها به نظرم بهترین حالت شما نبودند چون بیشترین بهره را از سی پیو میبرند

  2. علیرضا قرایی ادبی

    خیلی ممنون از مقاله بسیار خوبتون به نظر من مادربردهای شرکتی سوز و گیگابایت بهترین‌ها هستند