سیستم iDrive بی ام و

نسل جدید سیستم iDrive بی ام و در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمد

نسل جدید سیستم iDrive بی ام و در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمد. این سیستم تجربه رانندگی ایمن‌تر، راحت‌تر و بهتری را به همراه خواهد داشت.

شرکت آلمانی بی ام و در نمایشگاه CES 2021 که به دلیل بحران کرونا از 11 تا 14 ژانویه به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود، با گرامی‌داشت 20 سالگی سیستم iDrive خود نسل جدیدی از آن را به نمایش گذاشت. طبق اعلام این خودروساز آلمانی، نسل بعدی سیستم iDrive فصل جدیدی از تاریخ این تکنولوژی خواهد بود.

جزئیاتی از نسل جدید سیستم iDrive بی ام و

سیستم iDrive بی ام و

تیزر منتشر شده از این خودروساز نشان می‌دهد نسل جدید سیستم iDrive در محصول iX استفاده خواهد شد. نخستین نسل این تکنولوژی برای اولین بار در محصول بی ام و سری 7 کد E65 مدل 2001 استفاده شد که مشکلات زیادی را به همراه داشت، اما این خودروساز با تغیییرات در آن همواره در تولید انبوه این تکنولوژی پیشرو بوده است. بی ام و در سال 2004 به نخستین خودروسازی تبدیل شد که هدآپ دیسپلی آنها اطلاعات مهم خودرو را روی شیشه جلو برای راننده به نمایش می‌گذاشت.

سیستم iDrive بی ام و

بر اساس خبرهای منتشر شده، نسل جدید سیستم iDrive پلی از دنیای آنالوگ به دیجیتال خواهد بود و کراس اوور کاملا الکتریکی بی ام و iX به خوبی ویژگی‌های این سیستم را نشان خواهد داد. بی ام و اعلام کرد نسل جدید این سیستم تغییرات مهمی را به همراه خواهد داشت؛ چراکه برخی از عملکردهای خودرو و پیچیدگی آنها نیز ارتقا پیدا خواهند کرد. همچنین نسل جدید سیستم iDrive قادر است از محصولات دیگر بی ام و هشدارهایی را دریافت کند و نسبت به فضاهای پارک پیش‌بینی‌های مناسبی را انجام دهد. بی ام و بر این باور است نسل بعدی این سیستم تجربه رانندگی ایمن‌تر، راحت‌تر و بهتری را ارائه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*