کانال دونالد ترامپ

یوتیوب هم کانال دونالد ترامپ را تعلیق کرد

یوتیوب کانال دونالد ترامپ را به دلیل احتمال تحریک مردم به خشونت به مدت یک هفته تعلیق کرد. پیش از این حساب توییتر و فیسبوک رئیس جمهور آمریکا نیز مسدود شده بود.

پس از این که توییتر، فیس بوک و اینستاگرام حساب کاربردی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا را مسدود کردند، اکنون یوتیوب نیز کانال ترامپ را به حالت تعلیق درآورد. یوتیوب مدعی است از آنجایی که مراسم تحلیف جو بایدن به‌زودی برگزار می‌شود، احتمال دارد طرفداران ترامپ با مشاهده ویدیوها و پیام‌های وی به اعتراضات خشونت آمیز دست بزنند و به همین دلیل به مدت یک هفته کانال ترامپ در حالت تعلیق خواهد بود.

جزئیات تعلیق شدن کانال یوتیوب دونالد ترامپ

یوتیوب پس از حذف جدیدترین ویدیوی دونالد ترامپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به این حساب کاربری به دلیل انتشار ویدیوهای نامناسب پیام هشدار داده شده و به همین دلیل تا 7 روز آینده این چنل یوتیوبی اجازه اشتراک‌گذاری ویدیوی جدید یا پخش مستقیم را نخواهد داشت.

یوتیوب بر این باور است که انتشار محتویات جدید از سوی ترامپ باعث خواهد شد تا طرفدارانش در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در تاریخ 20 ژانویه به اعتراضات خشونت‌آمیز دست بزنند. گفتنی است ترامپ پس از این که تمام حساب‌های کاربریش در شبکه های اجتماعی معروف مسدود شده است، قصد دارد پلتفرم اختصاصی خود را ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به جهنم و‌درک

  2. فکر کنم اینا از ترامپ می‌ترسند که راز هاشونو برملا کنه

  3. علیرضا قرایی ادبی

    واقعا اگه الان رئیس جمهور شده بود میومدن یدونه از این جایزه طلایی ها بهش میدادن اینا نمیترسن این دوباره تو انتخابات شرکت کنه و برنده بشه؟

  4. جرات داشتی اوایل ریاست جمهوری قطعش می کردی

    با سپاس