توییتر ترامپ

حساب کاربری توییتر ترامپ به طور کامل و دائمی بسته شد

حساب کاربری توییتر ترامپ به صورت کامل و دائمی بسته شد. توییتر به دلیل تحریک به خشونت از سوی رئیس جمهور آمریکا، صفحه ترامپ را تعلیق کرده است.

پس از اتفاقات چند روز گذشته و حمله طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا به کنگره و حمایت لفظی ترامپ از آنها، شبکه‌های اجتماعی به شدت علیه وی شدند و حساب‌های کاربری ترامپ در توییتر، اینستاگرام و فیسبوک به صورت موقت تعلیق شدند. در خبرها داشتیم که احتمالا اکانت ترامپ در شبکه های اجتماعی تا زمان مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا بسته باقی خواهد ماند و شاید پس از آن باز شود.

بیانیه توییتر در مورد بستن حساب کاربری ترامپ

اما از دقایقی پیش توییتر حساب کاربری ترامپ را به صورت کامل مسدود کرد و به حالت تعلیق درآورده است. توییتر در مورد این اقدام خود توضیحاتی ارائه کرده است. در توضیحات توییتر آمده که پس از بررسی دقیق توییت‌های اخیر حساب کاربری دونالد ترامپ و به ویژه نحوه دریافت و تفسیر آنها در توییتر و خارج از آن، ما این حساب کاربری را به دلیل خطر تحریک بیشتر به خشونت برای همیشه معلق کردیم. در چارچوب حوادث هولناک این هفته، ما روز چهارشنبه روشن کردیم که تخلفات اضافی از قوانین توییتر به طور بالقوه منجر به همین اقدام خواهد شد. چارچوب منافع عمومی ما وجود دارد تا مردم بتوانند به طور مستقیم حرف‌های مقامات منتخب و رهبران جهان را بشنوند. این بر اساس یک اصل ساخته شده است که مردم حق دارند از قدرت بازخواست کنند.

توییتر ترامپ

با این حال ما سال‌ها قبل روشن کردیم که این حساب‌های کاربری مقامات کاملا بالاتر از قوانین ما نیستند و از جمله این که نمی‌توانند از توییتر برای تحریک به خشونت استفاده کنند. ما در مورد سیاست‌های خود و اجرای آنها شفاف خواهیم بود.

توییتر همچنین در بیانیه خود اعلام کرد دو توییت اخیر دونالد ترامپ در اعلام مشارکت نکردن در مراسم تحلیف جو بایدن و همین‌طور تاکید بر این موضوع که دیگران نمی‌توانند طرفدارانش را نادیده بگیرند، تحریک‌کننده بوده است. گفتنی است حساب کاربری توییتر ترامپ نزدیک به 89 میلیون دنبال کننده از سراسر جهان داشت و رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از این شبکه اجتماعی برای ارسال پیام به مخاطبان خود استفاده می‌کرد که البته بسیاری از توییت‌های وی بسیار حاشیه‌ساز شده بودند و بارها توییتر به او برای انتشار این توییت‌ها تذکر داد و حتی روی برخی توییت‌هایش برچسب اخبار نادرست زد.

به‌روزرسانی:

پس از تعلیق دائمی حساب کاربری دونالد ترامپ با نام realDonaldTrump، ترامپ به اکانت رسمی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا رفت و توییتی را در این صفحه منتشر کرد. وی در این توییت نوشت توییتر رسانه‌ای آزاد نیست. همچنین او از مذاکره با چند سایت خبر داد و گفت به زودی خبر بزرگی را در این باره خواهد داد. رئیس جمهور پرحاشیه آمریکا در ادامه از احتمال راه‌اندازی پلتفرم خود در آینده نزدیک نوشت و تاکید کرد که نمی‌توانند او را ساکت کنند.

توییتر ترامپ

پس از انتشار این توییت‌های جدید ترامپ در صفحه ریاست جمهوری آمریکا، توییتر بلافاصله آنها را نیز پاک کرد. سپس ترامپ همین توییت‌ها را در حساب کاربری ستاد خود به نام TeamTrump منتشر کرد که این بار توییتر به طور کامل این اکانت را نیز تعلیق کرد. به نظر می‌رسد جنگ ترامپ با توییتر همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد به زودی شاهد فروکش کردن این جنجال‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینم از ترامپ !

  2. واقعا نمیدونم چرا حساب کاربری تلگرام را بستند فکر کنم میخوان خودشون رو سمت بایدن جلوه بدن

  3. روز به روز داره حال ترامپ گرفته میشه!

  4. در ابتدا فکر میکردم رئیس جمهور خوبیه، اما با دیدن تصمیماتش و بیرون آمدن از بسیاری از قرادادهای بین المللی و مخصوصا به مضحکه گرفتن افزایش دمای کره زمین و قرارداد پاریس نظرم عوض شد. امکان انتخاب نادرست توسط مردم همیشه و در تمام کشورها محتمله، ترامپ سیاستمدار نبود فقط یک تاجر بود و بس و با تحریک طرفدارانش ببرای حمله به کنگره حماقت خودشو ثابت کرد ، چند نفر کشته شدن…