فراری 812 سوپرفست

فراری 812 سوپرفست سفارشی با ظاهر بسیار زیبا معرفی شد

فراری 812 سوپرفست سفارشی معرفی شد. نسخه سفارشی خودرو Ferrari 812 Superfast از رنگ بدنه ویژه و صندلی‌هایی با پوشش هریتیج گیاندا بهره می‌برد.

امکان شخصی‌سازی گسترده در خودروهای گران‌قیمت یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنها محسوب می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای لوکس برای محصولات خود بخش سفارشی خاصی را در نظر می‌گیرند تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را شخصی‌سازی کرده و برای آن رنگ‌های متنوع و تریم‌های خاصی کابین را انتخاب کنند. خودرو فراری 812 سوپرفست قبلا به عنوان شاهکار فراری معرفی شد و اکنون شاهد رونمایی از مدل سفارشی‌سازی شده از آن هستیم.

مشخصات فراری 812 سوپرفست سفارشی

فراری 812 سوپرفست

طراحان مارانللو با کار روی این سوپرکار 12 سیلندر تنفس طبیعی توانستند در آن ظاهری بسیار دل‌نشین به وجود آورند. این طراحان برای پوشش بدنه از رنگ ویژه ورد پینو استفاده کرده‌اند که ترکیب آنها با رینگ‌های طلایی و دو نوار روی کاپوت هم رنگ رینگ‌ها ظاهر بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

فراری 812 سوپرفست

بدون شک مشتری این خودرو سلیقه بسیار خوبی داشته است؛ چراکه طراحان بر اساس نظر مشتری به ساخت مدل سفارشی فراری 812 سوپرفست پرداخته‌اند. هنگام ورود به کابین صندلی‌هایی با پوشش هریتیج گیاندا به چشم می‌خورند. همچنین در بخش مرکزی صندلی‌ها نیز شاهد عناصر پارچه‌ای ویژه‌ای هستیم.

فراری 812 سوپرفست

از سایر بخش‌های کابین می‌توان به عناصر مشکی‌رنگ روی داشبورد، فرمان و تونل مرکزی اشاره کرد. البته شرکت فراری نسخه ویژه‌تر، قدرتمندتر و سبک‌تری را برای این خودرو در نظر گرفته است که با نام GTO به زودی معرفی خواهد شد.