قابلیت SmartThings Find و برچسب‌های هوشمند گلکسی اسمارت تگ

معرفی قابلیت SmartThings Find و گلکسی اسمارت تگ + ویدیو رسمی

سامسونگ در یک یدیوی رسمی قابلیت SmartThings Find و همچنین برچسب‌های هوشمند گلکسی اسمارت تگ را معرفی کرده که در ادامه شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم.

امروزه گم کردن گوشی‌های هوشمند مسئله‌ای است که اتفاق افتادن آن موجب ضرر مالی بسیاری به صاحب دستگاه می‌شود. البته گم کردن هر چیزی موجب ضرر و زیان خواهد شد، اما با بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند، این اهمیت دوچندان شده است.

با این وجود اخیرا پس از معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 21 ظاهرا سامسونگ یک قابلیت جدید به نام SmartThings Find را در کنار برچسب‌های هوشمند گلکسی اسمارت تگ را معرفی کرده که کار افراد را در پیدا کردن دستگاه‌های خود بسیار آسان می‌کند.

برنامه SmartThings Find

قابلیت SmartThings Find و برچسب‌های هوشمند گلکسی اسمارت تگ

با این برنامه که به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی اس 21 نصب خواهد بود، شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث دستگاه‌های اطراف خود را پیدا کنید. همچنین اگر گجت مورد نظر را در شهر دیگری جا گذاشته‌اید، این قابلیت می‌تواند با ردیابی پیشرفته حتی در حارت آفلاین نیز آن را پیدا کرده و موقعیت مکانی آن را به شما نشان دهد.

برچسب‌های گلکسی اسمارت تگ

قابلیت SmartThings Find و برچسب‌های هوشمند گلکسی

اگر اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، قطعا خبر دارید که شرکت اپل در حال توسعه ساخت نوعی برچسب هوشمند است که با استفاده از آن، می‌توانید گجت‌هایی که گم کرده‌اید را پیدا کنید. با این وجود حال اینبار نوبت سامسونگ است که جریان را عوض کند و با معرفی گلکسی اسمارت تگ نشان بدهد که از بازی رقابت عقب نیست!

البته نحوه کارکرد این دو گجت هردو به یک شکل خواهد بود؛ کافیست تا برچسب هوشمند را روی وسیله مورد نظر خود بچسبانید و سپس آن را در برنامه SmartThings Find ثبت کنید تا اگر از آن فاصله گرفتید، یا اینکه آن را گم کردید، به راحتی وسایل خود را پیدا کنید.

همچنین نکته قابل توجه اینجاست که اگر حتی هنگام دیدن موقعیت وسیله مورد نظر در نقشه، نتوانستید آن را پیدا کنید، تنها کافیست تا روی گزینه Ring بزنید تا برچسب آژیر بزند. به علاوه، برنامه مخصوص این گجت به شما نشان می‌دهد که چقدر به وسیله خود نزدیک شده‌اید و اگر در کنار آن ایستاده باشید، توسط یک خط که با همین روند پر می‌شود به شما نشان داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*