آیفون 12 اس

شاید نام گوشی بعدی اپل آیفون 12 اس باشد

با توجه به شایعات منتشر شده این احتمال وجود دارد که گوشی بعدی اپل به جای آیفون 13، آیفون 12 اس –  iphone 12s نامیده شود.

آیفون های اپل جزو محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند هستند، در زمان عرضه سری آیفون 12‌ اطلاعاتی درباره گوشی‌های نسل بعد هم منتشر شد و این احتمال وجود دارد که اپل از پسوند اس (S) در پرچمداران سال 2021 خود استفاده کند.

اپل در سال‌های گذشته بسیاری از گوشی‌های خود را با پسوند اس معرفی کرده و برای مثال می‌توان به گوشی‌هایی مثل آیفون 5s ،4s و 6s اشاره کرد. بسیاری از کاربران این گوشی‌ها را نسبت به دیگر پرچمداران شرکت‌هایی مثل سامسونگ ترجیح می‌دادند، چرا که قدرت و سرعت پردازش این گوشی‌ها در زمان عرضه بسیار سریع‌تر از رقیب‌هایی مثل گلکسی اس 5 بود.

علاوه بر این منابعی که نام بعدی آیفون را پیش بینی کرده‌اند، اطلاعاتی نیز درباره قسمت ناچ این گوشی منتشر کرده‌اند که ناچ گوشی آیفون 12 اس کوچک‌تر از نسل‌ قبل خواهد بود.

آیفون 12 اس

اپل در گوشی بعدی خود از فناوری D-ToF به عنوان جایگزینی برای اجزای سنسور تشخیص چهره (Face ID) استفاده خواهد کرد. بنابراین حجم ماژول حسگر نور سه بعدی (تشخیص چهره) کاهش یافته و در نتیجه در آیفون‌های بعدی شاهد ناچ کوچک‌تری خواهیم بود.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع مختلف، آیفون 12 اس از صفحه LTPO که توسط سامسونگ ساخته شده است، استفاده خواهد کرد و این فناوری دارای نرخ تازه سازی بالاتری نسبت به گوشی‌های قبلی اپل است. آیفون 12 اس از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد و همچنین دارای تنظیم هوشمندانه نرخ تازه سازی (مثل گلکسی اس 21 اولترا) بین 1 تا 120 هرتز خواهد بود.

در آیفون 12 اس، اپل با استفاده از نسل دوم فناوری 5 نانومتری TSMC، تراشه A15 را ارتقا خواهد داد. انجام این کار باعث می‌شود تا پردازنده این آیفون کم مصرف‌تر از گذشته شود و انتظار می‌رود که این گوشی در ماه شهریور سال جاری معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*