فیلم Mortal Kombat 2021

تیزر فیلم Mortal Kombat 2021 منتشر شد + تاریخ اکران و تصاویر رسمی

پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat 2021 به تازگی طی یک تیزر جدید اعلام شد که شامل چند تصویر از این اثر سینمایی می‌شود.

بدون شک بسیاری از افراد گیمر و یا کسانی که در گذشته کنسول بازی سگا را خریداری کرده بودند با عنوان محبوب و مشهوری به نام Mortal Kombat آشنایی دارند؛ یک بازی سبک مبارزه‌ای که تا به امروز نیز عرضه دنباله‌های مختلف آن همچنان ادامه داشته و حتی در سال 2020 و با وجود شرایط قرنطینه نیز شاهد انتشار یک بسته الحاقی داستانی برای Mortal Kombat 11 بودیم.

فیلم Mortal Kombat 2021

با این حال در زمانی که این سری تنها در ابتدای ساخت و مشهور شدن قرار داشت، دو فیلم مهیج با اقتباس از داستان آن در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۷ عرضه شدند که هردو با استقبال طرفداران مواجه شده و موفقیت بزرگی را برای استودیو سازنده و صاحب سهم آن، یعنی کمپانی برادران وارنر به همراه داشتند.

پس از انتشار این دو فیلم، تمرکز بیشتر روی بازی و گسترش داستان آن گذاشته شد؛ اما در چند سال گذشته نیز شاهد عرضه یک مجموعه سریالی با نام Mortal Kombat Legacy بودیم که البته در حال کسب محبوبیت کافی از سوی هواداران بود، ولی بنا بر دلایل ناتمام ماند و طرفداران آن را ناامید گذاشت.

فیلم Mortal Kombat 2021

فیلم Mortal Kombat 2021

با این وجود، خوشبختانه یا شاید هم بدبختانه امروز یک عنوان جدید در سری فیلم‌های مورتال کامبت معرفی شد که ظاهرا قرار نیست داستان Mortal Kombat Legacy را ادامه دهد؛ بلکه یک داستان تازه را در بر می‌گیرد که همه چیز را تکرار می‌کند، درست مانند چند بازی اخیر سری که ریبوت محسوب می‌شوند.

فیلم Mortal Kombat 2021

کارگردان این فیلم آقای سیمون مک‌کوید (Simon McQuoid) درباره این اثر سینمایی اظهار کرده است که درجه سنی برای تماشای آن، بزرگسال خواهد بود و ادامه می‌دهد که دلیل این تصمیم ساختار خشن و خونین Mortal Kombat 2021 است که اجازه نمی‌دهد تا آن‌ها رده سنی مثبت ۱۳ را برای آن انتخاب کنند.

با این حساب، ظاهرا قرار نیست تا شاهد دور هم جمع شدن قهرمانان قلمرو زمین دور آتش و جک تعریف کردن آن‌ها با Raiden خدای رعد باشیم!

داستان فیلم

فیلم Mortal Kombat 2021

چنان که به نظر می‌رسد با توجه به تصاویر منتشر شده (که از آن به عنوان تیزر نام برده شده و ویدیویی در کار نیست)، شخصیت‌های سونیا بلید، کینو، اسکورپین، ساب‌زیرو، جکس خواهیم بود که ظاهرا دستان فلزی او، اشاره به این موصوع دارند که ما باز هم قرار است صحنه جدا شدن بازوهای این کاراکتر توسط اِرمک باشیم. همچنین مبارزه کلاسیک سونیا بلید و کینو باز هم در یکی از تصاویر مطلب دیده می‌شود که داستان تعقیب و گریز آن‌ها را مجددا بازگو می‌کند.

فیلم Mortal Kombat 2021

دو شخصیت در حال مبارزه که در تصویر فوق دیده می‌شوند هم هانزو هاساشی و بی‌هان هستند؛ دو کاراکتری که بعدها به لطف جادوی کوانچی به ساب‌زیرو و اسکورپین تبدیل خواهند شد. همچنین دو کاراکتر اصلی لیوکنگ و کونگ لائو نیز در این فیلم به عنوان قهرمانان قلمرو زمین حضور دارند و باید ببینیم که اینبار چه خطری آن‌ها را تهدید خواهد کرد.

اکران فیلم Mortal Kombat 2021 برای تاریخ ۱۶ آپریل سال میلادی جاری (۲۷ فرودین ۱۴۰۰) در سینما و سرویس استریم HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*