آیمک جدید

آیمک جدید با حاشیه‌های باریک‌تر و با چانه زیری کوچک‌تر عرضه می‌شود

گزارش تازه بلومبرگ نشان می‌دهد اپل در حال کار روی کامپیوتر All-in-One آیمک جدید با حاشیه‌های باریک‌تر و چانه زیری کوچک‌تر است که ظاهری شبیه مانیتور اپل دارد.

مدت‌هاست شایعاتی در خصوص طراحی جدید کامپیوترهای آل این وان آیمک اپل شنیده می‌شود. هرچند نسل جدید این کامپیوترها همچنان زیبا و خوب هستند، اما کمی قدیمی شده‌اند، به خصوص اینکه حاشیه‌های دور نمایشگر آن زیاد بوده و چانه بزرگی زیر پنل آن قرار دارد. خبر خوب برای کاربرانی که از این سبک طراحی خسته شده‌اند اینکه اپل به زودی یک آیمک جدید با تغییراتی بزرگ در طراحی ارائه خواهد کرد.

آیمک جدید شبیه مانیتور اپل می‌شود

مارگ گورمن از بلومبرگ می‌گوید یکی از مهم‌ترین تغییرات این کامپیوتر All-in-One مربوط به طراحی آن است و شامل حاشیه‌های دور نمایشگر و چانه بزرگی که زیر پنل آن قرار دارد می‌شود. بدیهی است که حذف حاشیه‌های دور نمایشگر به طور کامل ممکن نیست، اما انتظار می‌رود باریک‌تر از نسل فعلی باشند. به نظر می‌رسد در نهایت طراحی این کامپیوتر می‌تواند شبیه مانیتور Pro Display XDR شود که به زیبایی مشهور است.

بنابراین اگر طراحی این کامپیوتر شبیه مانیتور حرفه‌ای اپل شود نباید متعجب شویم. چرا که وقتی نمایشگرهای تاندربولت معرفی شدند، آن‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی با آیمک داشتند. در حال حاضر فاصله زیادی بین طراحی مانیتور اپل و iMac وجود دارد، اما به نظر می‌رسد آیمک جدید می‌تواند این فاصله را ترمیم کند.

گورمن در گزارش جدید خودش همچنین ادعا کرده است که آیمک‌های جدید کمپانی اپل از تراشه سری M ساخت اپل قدرت خواهند گرفت و هرچند نام دقیق آن‌ها را نمی‌دانیم، اما نسل آینده تراشه M1 روی کامپیوترهای جدید اپل هستند. پیشتر نیز گزارشی در این زمینه منتشر شده بود که ادعا می‌کرد اپل ماه مارس امسال (بین اسفند ۹۹ / فروردین ۱۴۰۰) از این کامپیوترهای All-in-One جدید خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*