رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد که طبق آن 3 خودرو توانستند 5 ستاره کامل کیفی را از آن خود کنند.

اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ را منتشر کرد که بر اساس لیست منتشر شده 3 خودرو شامل دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین توانستند 5 ستاره کامل کیفی را کسب کنند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی در آذر ۹۹

5 خودرو با 3 ستاره کیفی در گروه وانت

در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو توانستند 3 ستاره کیفی دریافت کنند. همچنین در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شد. در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت هم وانت‌های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن‌رو و وانت نیسان ریچ زامیاد 3 ستاره کیفی دریافت کردند. در همین گروه وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل 2 ستاره کیفی و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد نیز فقط 1 ستاره کیفی کسب کردند.

2 خودروی سبک با 5 ستاره کامل کیفی

نیو مزدا 3 شرکت بهمن موتور در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک توانست 5 ستاره کامل کیفی دریافت کند. خودرو تیگو 7 تولید شده در شرکت مدیران خودرو در این لیست 3 ستاره کیفی کسب کرد. در لیست قیمتی 2، پژو 2008 ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت 5 ستاره کامل کیفی شد تا در کنار نیو مزدا 3 بالاترین کیفیت را در بین خودروهای سبک در آذر 99 از آن خود کنند.

هایما اس 7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و SWM G01F شرکت سیف خودرو 4 ستاره کیفی را دریافت کردند تا لقب باکیفیت‌ترین خودرو شاسی بلند مونتاژی را به خود اختصاص دهند. جک S3 و  جک S5 کرمان موتور نیز در این لیست قیمتی 3 ستاره کیفی دریافت کردند. SWM G01 سیف خودرو 3 ستاره کیفی کسب کرد. همچنین در این گروه و این کلاس قیمتی ام وی ام X33S مدیران خودرو نیز 2 ستاره را به خود اختصاص داد.

تولید 4 خودرو سواری با 4 ستاره کیفی در آذر‌ماه 99

کیفیت خودروهای داخلی

خودروهای پژو 207 و دنا پلاس از ایران خودرو در کلاس قیمتی چهار توانستند 4 ستاره کیفی را دریافت کنند. رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو در این لیست قیمتی 3 ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو نیز موفق به دریافت 3 ستاره شد. سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو پارس خراسان ایران خودرو ، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو و پژو پارس ایران خودرو مازندران نیز توانستند 3 ستاره کیفی را کسب کنند.

پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا و سورن ایران خودرو تبریز نیز 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین پژو 405 خراسان ایران خودرو هم در این لیست قیمتی موفق به دریافت 2 ستاره کیفی شد. در سطح قیمتی 5 نیز کوییک آر پارس خودرو، کوییک و تیبا 2 و تیبا 2 پلاس شرکت سایپا، ساینا کاشان و تیبا سایپا سیتروئن و همچنین ساینا پارس خودرو توانستند 3 ستاره کیفی کسب کنند.

کامیونت ایسوزو NMR85 با کیفیت ترین خودروی سنگین در آذر 99

کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل در بخش کامیونت با کسب 5 ستاره کامل لقب با کیفیت‌ترین خودروی سنگین آذر 99 را به خود اختصاص داد. این خودرو در ارزشیابی مهر و آبان نیز موفق به دریافت 5 ستاره کامل کیفی شد. کامیونت ایسوزو NPR75K و کامیونت شیلر بهمن دیزل نیز 4 ستاره کیفی را دریافت کردند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل هم توانست 3 ستاره کیفی را کسب کند.

کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل در بخش کامیون هم 4 ستاره کیفی را دریافت کرد. کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شد. خودروی کشنده نیو فوتون 4Auman H شرکت ایران خودرو دیزل در بخش کشنده‌ و کشنده FAW J6 سیباموتور 4 ستاره کیفی را کسب کردند. کشنده سیتراک C7 شرکت پیلسان هم در این بخش 3 ستاره کیفی را به خود اختصاص داد.

مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل و شیلر بهمن دیزل در بخش مینی بوس موفق به دریافت 4 ستاره شدند. مینی بوس آرین از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل هم موفق شد 3 ستاره کیفی را دریافت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*