گلکسی بادز پرو

بررسی اولیه و هندزآن گلکسی بادز پرو سامسونگ؛ تصاویر و قابلیت‌ها

در رویداد Unpacked علاوه بر معرفی گوشی‌های جدید سری اس سامسونگ، عضو جدید خانواده گلکسی بادز با نام گلکسی بادز پرو – Galaxy Buds Pro نیز معرفی شد، در ادامه به بررسی تصاویر هندزآن این گجت می‌پردازیم.

سامسونگ هر ساله در کنار معرفی گوشی‌های جدید خود، سری جدید گلکسی بادز را نیز معرفی می‌کند و این تقریبا به یک سنت تبدیل شده است. امسال سامسونگ در کنار معرفی سری گلکسی اس 21 (Galaxy S21)، گلکسی بادز پرو (Galaxy Buds Pro) را نیز معرفی کرد و امروز تصاویر هندزآن این گجت منتشر شد.

هندزآن گلکسی بادز پرو

ساختار

همانند تمام هندزفری‌های دیگر باید از یک سری سیلیکونی مناسب گوش خود استفاده کنید و این موضوع بسیار مهم است، زیرا برای استفاده از قابلیت noise cancellation (غیر فعال کردن صدای محیط)، این سری‌های سیلیکونی باید به صورت کامل گوش شما را بپوشانند و دقیقا اندازه گوش شما باشد. اگر این نکته را به خوبی رعایت کنید قابلیت noise cancellation گلکسی بادز پرو می‌تواند تجربه بسیار جالبی برای شما باشد.

گلکسی بادز پرو

وزن هر کدام از این ایر بادزها 6.3 گرم است و با گلکسی بادز پلاس برابر بوده و از گلکسی بادز لایو (5.6) سنگین‌تر است. تفاوت وزن این دو گلکسی بادز بسیار ناچیز بوده و نمی‌توانید تفاوت آن‌ها را تشخیص دهید، وزن‌ها آن‌ها آنقدر کم است که پس از چند ساعت استفاده فراموش می‌کنید که آن‌ها درون گوش شما قرار دارند. در تصاویری که مشاهده می‌کنید این گجت به رنگ Phantom Black است که قسمت بیرونی آن‌ها براق بوده و قسمتی که درون گوش قرار می‌گیرد مات است. این هدفون‌ها دارای گواهی‌نامه IPX7 (مقاوم در برابر آب) هستند و این یعنی گلکسی بادز پرو از ساختار بسیار محکمی برخوردار است.

صدا

در هر کدام از این هدفون‌ها، ووفرهای 11 میلی متری و توییترهای 6.5 میلی متری وجود دارد و با اولین استفاده سریعا متوجه کیفیت صدا با سطح مناسب بیس خواهید شد.

گلکسی بادز پرو

قابلیت حذف صدای‌های اضافه ابتدا در گلکسی بادز لایو (معروف به لوبیا) وجود داشت، اکنون در گلکسی بادز پرو نیز وجود دارد اما این بار شاهد تغییرات بسیاری نسبت به نسل قبل هستیم و این احتمال وجود دارد که گجت جدید سامسونگ بتواند با ایر پادز پرو اپل رقابت کند.

گلکسی بادز پرو

کنترل فعال نویز (ANC) دارای سطح پایین و بالایی است که می‌تواند میزان مسدود شدن صدای خارج (صدای محیط) را کنترل کند. داشتن این قابلیت باعث شده که گلکسی بادز پرو از بسیاری از رقیبان خود جلو بزند.

شما می‌توانید قابلیت noise cancellation را غیر فعال کنید یا از حالت Ambient Sound استفاده کنید. استفاده از حالت Ambient Sound باعث می‌شود که شما صدای بیرون (محیط) را بهتر بشنوید، در واقع این قابلیت صدای محیط را تقویت می‌کند. همچنین ویژگی دیگری وجود دارد که اگر شما از قابلیت noise cancellation استفاده کنید و با شخصی صحبت کنید این گجت به صورت خودکار این قابلیت را غیر فعال کرده و حالت Ambient Sound را فعال می‌کند و پس از پایان مکالمه شما، دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

جفت شدن و قابلیت‌های دیگر گلکسی بادز پرو

با توجه به گزارشات منتشر شده، این گجت در تست‌های اولیه بسیار قدرتمند ظاهر شده و سرعت اتصال (جفت شدن) به گوشی هوشمند قابل قبول است. این گجت برای گوشی‌های غیر سامسونگ در دسترس نیست، اما شما می‌توانید با دانلود برنامه Galaxy Wearable از این دستگاه روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

حالت بازی گلکسی بادز پرو، تاخیر صدا را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد، این ویژگی روی بازی Athletics Mania آزمایش شده است. این بازی ورزش دو و میدانی را شبیه سازی می‌کند، برای شروع مسابقه شما باید بعد از شنیدن صدای شلیک تپانچه شروع به حرکت کنید و با توجه به آزمایشات انجام شده گلکسی بادز پرو عملکرد بهتری نسبت به گلکسی بادز پلاس از خود نشان داده است و صدای شلیک تپانچه زودتر به گوش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*