بهترین فیلم های دی ماه

معرفی بهترین سریال‌ها و فیلم های دی ماه ۹۹

در ویدئو امروز به معرفی بهترین سریال‌ها و فیلم های دی ماه 99 خواهیم پرداخت که مراحل ساخت برخی از آن‌ها چند ماه به تاخیر افتاده بود.

هر ماهه چندین سریال و فیلم سینمایی در بزرگ‌ترین کمپانی فیلم‌سازی جهان، یا همان هالیوود ساخته و منتشر می‌شوند؛ درحالی که امسال، پاندمی ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و ساخت آثار جدید هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.

با این وجود پس از مدتی چند ماهه و عرضه شدن کیت‌های تشخیص بیماری کرونا، بازیگران و کارگردانان توانستند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا سر صحنه فیلم‌ها حاضر شده و روال کار خود را با احتیاط از سر بگیرند. همچنین اکران آنلاین در شبکه‌های استریم مانند نتفلیکس، راه ایمن‌تری را برای انتشار آثار پیش روی فیلم‌سازان قرار داد.

به هر حال در ماه گذشته، چندی از فیلم‌های مورد انتظار منتشر، و چندی از فیلم‌های دیگر تاخیر خوردند؛ برای مثال، فیلمی مانند بیوه سیاه (Black Widow) که قرار بود در اواخر آبان ماه سال جاری منتشر شود، ابتدا به آذر و سپس به سال جدید میلادی موکول شد. با این وجود، در دی ماه گذشته همچنان آثار جذابی منتشر شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانید با دوستان خود تماشا کنید.

بهترین سریال ها و فیلم های دی 99