گوشی موتورولا اج اس

تصاویر و نتایج بنچمارک موتورولا اج اس منتشر شد

در آستانه رونمایی، تصاویر واقعی گوشی Motorola Edge S به بیرون درز کرد. همزمان، نتایج بنچمارک موتورولا اج اس هم منتشر شد تا از آمدن یک موبایل قدرتمند خبر بدهد.

قرار است این گوشی هوشمند در روز هفتم بهمن (26 ژانویه) با تراشه اسنپدراگون 870 معرفی شود. به همین مناسبت، مدیرکل شاخه موبایل لنوو (کمپانی مادر موتورولا) کارنامه موتورولا اج اس در بنچمارک انتوتو را منتشر کرد.

بنچمارک موتورولا اج اس

بر این اساس در آزمون CPU حدود 190 هزار امتیاز، در تست GPU بیش از 290 هزار امتیاز، در تست حافظه بیش از 103 هزار امتیاز و برای تجربه کاربری، حدود 97 هزار امتیاز به دست آورد.

در مجموع، این امتیازات به حدود 680 هزار می‌رسند؛ یعنی حتی بیشتر از گوشی‌هایی مانند شیائومی می 10 اولترا و ویوو آیکو 5 که مجهز به اسنپدراگون 865 هستند. البته توجه داشته باشید که این نسخه موتورولا اج اس یک نمونه آزمایشی بود و چنین عملکردی در بنچمارک انتوتو جای تحسین دارد.

اما با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو، می‌توانیم طراحی آن را نیز ببینیم. روی نمایشگر کشیده‌ی دستگاه، یک حفره‌ی دوگانه برای میزبانی از دو دوربین سلفی وجود دارد. در پنل عقب هم یک ماژول دوربین چهارگانه با طراحی مربع شکل دیده می‌شود که میزبان سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*