ایران خودرو تارا اتوماتیک

ایران خودرو تارا اتوماتیک نسبت به نسخه دستی چه امکانات بیشتری دارد؟

ایران خودرو تارا اتوماتیک در نیمه نخست سال 1400 با امکانات بیشتری نسبت به نسخه دنده دستی به بازار عرضه خواهد شد که در ادامه این امکانات اضافی را بررسی می‌کنیم.

تارا به عنوان سدان جدید گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود که در ساخت آن از پلتفرم PF1 گروه PSA و سازه پژو 301 استفاده شده است. نسخه دنده دستی این خودرو طی هفته‌های آینده به تولید خواهد رسید. محصول جدید ایران خودرو از موتور TU5 پلاس بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. پیشرانه TU5 پلاس مدل ارتقا پیدا کرده TU5 بوده و از EC5 الگوبرداری شده است. همچنین مهندسان ایران خودرو برای این پیشرانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ و سامانه جدید روغن کاری را در نظر گرفتند.

ایران خودرو تارا اتوماتیک

شرکت ایران خودرو برای سدان تارا در مدل دستی و اتوماتیک برخی امکانات را به شکل استاندارد و مشترک ارائه می‌کند که از امکانات پایه آن می‌توان به چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، کامپیوتر سفر، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ترمزهای جلو و عقب جلو، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه روی نمایشگر، نمایشگر لمسی و دو کیسه هوا اشاره کرد.

امکانات بیشتر ایران خودرو تارا اتوماتیک

ایران خودرو تارا اتوماتیک

شرکت ایران خودرو اعلام کرد برای نسخه اتوماتیک تارا علاوه بر امکانات نسخه دستی، امکانات بیشتری را در نظر خواهد گرفت. طبق اعلام ایران خودرو از امکانات بیشتر نسخه اتوماتیک نسبت به نسخه دستی می‌توان به استارت دکمه‌ای، صندلی‌های جلو برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور و باران، زیر آرنجی جلو، غربیلک فرمان چرمی، دوربین عقب، سانروف، آینه تاشو برقی، رینگ آلومینیومی و کاور در موتور اشاره کرد.

گفتنی است تارا اتوماتیک در نیمه نخست سال 1400 به بازار عرضه خواهد شد و هنوز تصاویر رسمی و کاملی از کابین این خودرو منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گمشید کثافتای دزد