هواوی نوا واچ

ساعت هوشمند هواوی نوا واچ به زودی از راه می‌رسد

ساعت هوشمند هواوی نوا واچ – Huawei Nova Watch به زودی توسط این شرکت چینی معرفی خواهد شد تا جایگزین ارزان‌تری برای سری Watch GT باشد.

شرکت هواوی در تاریخ 11 ژانویه سال جاری میلادی، درخواست ثبت علامت تجاری جدید Nova Watch را در چین ارائه کرده است. توجه داشته باشید که خط تولید هواوی Nova شامل مجموعه‌ای از پرچمداران ارزان قیمت بوده که به صورت خاص و ویژه برای جوانان طراحی شده‌اند. هواوی از سال 2016 میلادی گوشی های هوشمند سری Nova را روانه بازار کرده که با استقبال کاربران مواجه شده است. این شرکت به تازگی سری جدید Nova 8 را با دو مدل مختلف Nova 8 و Nova 8 Pro عرضه کرده که دارای قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی است.

جزئیاتی از ساعت هوشمند هواوی نوا واچ

با این که هنوز جزئیات بیشتری درباره ساعت هوشمند هواوی نوا واچ در دسترس قرار نگرفته، اما در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود هواوی در سال جاری میلادی، محصولات بیشتری از سری Nova را معرفی کند.

هواوی پیش از این ساعت های هوشمند باکیفیت و جذابی را طراحی و تولید کرده که می‌توان به مدل جدید Watch GT 2 Pro و Watch Fit اشاره کرد، که موفق شدند آمار فروش قابل توجهی را از آن خود کنند.

همواره محصولات سری Nova با قیمت مقرون به صرفه در دسترس قرار گرفته‌اند و به همین علت  هم به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید Nova جایگزین ارزان قیمت‌تری برای سری Watch GT خواهد بود. این پایان ماجرا و شگفتی‌سازی هواوی نیست؛ این‌طور که پیداست ظرف چند ماه آینده شاهد مدل‌های مختلفی از این ساعت هوشمند مقرون به صرفه هواوی در بازار خواهیم بود.

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید هواوی نوا واچ می‌تواند به عنوان محصولی قابل توجه با قیمتی اقتصادی معرفی شود و در بازار جایگاه ویژه خود را به دست بیاورد. احتمالا عرضه این ساعت با معرفی یکی از گوشی های جدید سری هواوی Nova همراه خواهد بود

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*