گوشی گلکسی A72 سامسونگ

طبق اسناد، فناوری شارژ گوشی گلکسی A72 مشابه A71 است

گوشی گلکسی A72 سامسونگ موفق به کسب تأییدیه TUV Rheinland شد. این گواهی اطلاعاتی در مورد فناوری شارژ گلکسی ای ۷۲ را نشان می‌دهد.

یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که به زودی معرفی می‌شود، گوشی گلکسی A72 نام دارد. این گوشی طی هفته‌های گذشته تأییدیه‌هایی را از رگولاتوری‌های مختلف کسب کرده است که نشان می‌دهد خیلی به رونمایی از آن نزدیک شده‌ایم. یکی از این تأییدیه‌ها، گواهی TUV Rheinland است که جزئیاتی از شارژ سریع این گوشی را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات دوربین گلکسی ای ۷۲ سامسونگ فاش شد

یکی از گوشی‌های سامسونگ با شماره مدل‌های SM-A725F/DS و SM-A725F موفق به کسب تأییدیه TUV از TUV Rheinland Japan Ltd شده است. این همان شماره مدل‌هایی است که پیشتر شاهد حضور آن‌ها در دیگر تأییدیه‌ها نظیر BIS بودیم. اکنون دیگر مطمئن هستیم که این شماره مدل مربوط به گوشی گلکسی ای ۷۲ است.

باتری و فناوری شارژ بدون تغییر در گوشی گلکسی A72

آنچه در صفحه مربوط به این گواهی نوشته شده، به پشتیبانی دستگاه از شارژ ۹ وات و ۲.۷۷ آمپر اشاره می‌کند. این معادل سرعت شارژ ۲۵ وات است که در نسل فعلی این گوشی، یعنی گلکسی ای ۷۱ نیز وجود دارد. این دقیقاً مشابه مدل گلکسی ای ۵۲ است که از فناوری شارژ مشابهی با گلکسی ای ۵۱ برخوردار بود. بنابراین اگر شاهد حضور یک باتری با ظرفیت یکسان ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب مدل ای ۵۲ باشیم نیز نباید خیلی تعجب کرد.

گوشی گلکسی A72 سامسونگ

اما از دیگر شایعاتی که در مورد این گوشی وجود دارد، تجهیز به سیستم دوربین چهارگانه‌ای است که در رأس آن یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، درست مانند مدل A71 قرار دارد. ضمن آنکه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا-واید، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. با استناد به تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی می‌توان گفت که جایگیری درگاه این گوشی و چینش مستطیلی دوربین‌ها در پشت قاب این گوشی بدون تغییر خواهد ماند. ضمن آنکه یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نام Infinity-O نیز روی قاب جلویی آن حضور خواهد داشت. این همان نمایشگری است که می‌توان در مدل فعلی نیز به آن دسترسی داشت. در مورد طراحی این گوشی شنیده‌ایم ضخامتی ۸.۱ میلی‌متری (با احتساب برآمدگی دوربین ۹.۹ میلی‌متر) دارد و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز روی فریم آن تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

خودنمایی گوشی Galaxy A72 5G سامسونگ در رندرهای جدید

بزرگ‌ترین تغییر در قلب تپنده نسخه 4G این دیوایس، حضور چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ جی است. با این حال مشخص نیست سامسونگ برای نسخه 5G گوشی میان‌رده جدید خود چه چیپستی را در نظر گرفته است. انتظار داریم این گوشی با رنگبندی مشکی، آبی، سفید و بنفش و با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ یورو برای نسخه 4G و ۵۰۰ تا ۶۰۰ یورو برای نسخه 5G وارد بازارهای اروپایی شود. گوشی جدید سامسونگ اواخر زمستان یا بهار پیش رو به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم شارژر 25واتی کفایت میکنه،باتری4500با توجه به نسخه جدید اسنپدراگون 720Gو 750Gعالی هست چون این دو پردازنده هم قوی هستن و هم اینکه نسبت به 730 کم مصرف تر هستن
    بی صبرانه منتظر رونمایی گوشی A72 5Gهستم