شرایط فروش ون فیات دوکاتو

شرایط فروش ون فیات دوکاتو در بهمن 99 + مشخصات

شرایط فروش ون فیات دوکاتو در بهمن 99 اعلام شد. شرکت پارسیان موتور این ون را به صورت فروش فوری به بازار ایران عرضه می‌کند. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

ون فیات دوکاتو بدون شک یکی از مهم‌ترین اعضای خانواده فیات حرفه‌ای محسوب می‌شود که در بخش آلایندگی و مصرف سوخت پایین در بسیاری از بازارهای جهانی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. شرکت پارسیان موتور به تازگی طی یک طرح فروش فوری این ون ایتالیایی را به بازار ایران عرضه کرد.

مشخصات ون فیات دوکاتو

ون فیات دوکاتو از یک موتور با حداکثر قدرت 180 اسب بخار بهره می‌برد که حداکثر سرعت آن نیز به 185 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. قدرت تولیدی از موتور توسط گیربکس 6 سرعت دستی یا گیربکس اتوماتیک 9 سرعت پیشرفته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. پیشرانه این خودرو 16 سوپاپ بوده و سیستم سوخت‌رسانی آن نیز به شکل انژکتوری و پاشش مستقیم است. این خودرو با ظرفیت باک 90 لیتر می‌تواند به ازای هر 100 کیلومتر در مسیر شهری و اتوبان به صورت ترکیبی حدود 6.9 لیتر بنزین مصرف کند. پیشرانه ون فیات دوکاتو از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می‌برد که در مصرف سوخت و میزان آلودگی صوتی به‌صرفه‌ترین محسوب می‌شود.

از امکانات ون فیات دوکاتو می‌توان به سیستم تهویه دوگانه و خروجی تهویه قابل تنظیم برای هر صندلی، جا نقشه‌ای، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، آینه‌های جانبی برقی گرمکن دار و راهنما، فرمان مولتی فانکشن، تاخوگراف دیجیتال، ترمزهای ABS و EBD، سنسور باران و غروب، سیستم کاهش خطر واژگونی، سیستم هشدار دهنده بین خطوط، سیستم ماندگاری در سربالایی، سیستم کنترل تطبیقی و سیستم پایداری الکتریکی اشاره کرد.

شرایط فروش ون فیات دوکاتو در بهمن 99

شرکت پارسیان موتور ون فیات دوکاتو را در دو نسخه 14 و 17 نفره به شکل تولید داخل و در سه حالت تحویل فوری، تحویل 30 روزه و تحویل 90 روزه کاری به بازار عرضه می‌کند. برای این ون قیمت 1 میلیارد و 550 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که در حالت فروش 30 روزه، اقساط 21 درصدی با ارائه 30 درصد پیش‌پرداخت نیز امکان‌پذیر است. شرکت پارسیان موتور اعلام کرد این خودروها تولید داخل و مدل روز بوده و در خصوص شماره‌گذاری نیز مشکلی نخواهند داشت.