فناوری HiLink هواوی

تعداد دستگاه‌های فعال استفاده‌کننده از فناوری HiLink هواوی از مرز 1 میلیارد گذشت

فناوری HiLink هواوی طی مدت کوتاهی رشد باورنکردنی را تجربه کرده و اکنون تعداد دستگاه‌های فعال استفاده‌کننده از این فناوری از مرز 1 میلیارد گذشت.

هواوی در 23 ژانویه سال جاری میلادی، کنفرانس سالیانه خود را در چین برگزار کرد. «ریچارد یو» (Richard Yu)، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی، در این رویداد درباره Huawei HiLink و Huawei Mobile Services و دسترسی آن به مصرف‌کنندگان، توضیح داد.

رشد چشمگیر فناوری HiLink هواوی

به گفته ریچارد یو تاکنون اپلیکیشن HiLink توانسته بیش از ۵۰ میلیون کاربر جذب کند و در کنار آن، بیش از 1 میلیارد دستگاه متصل به این فناوری راه‌اندازی شده است. از سوی دیگر، خدمات موبایل هواوی (HMS) نیز به صورت ماهیانه ۵۸۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

بد نیست بدانید که فناوری HiLink هواوی ، ابزاری مدیریتی و ساده برای کاربرانی است که از مودم‌های هواوی استفاده می‌کنند. با استفاده از HiLink می‌توان به سادگی، مودم خود را مدیریت کرد و اطلاعات مختلفی را درباره میزان مصرف اینترنت، دستگاه‌های متصل به مودم، مشاهده شارژ باتری، تعریف کردن شبکه مهمان و سایر موارد را مشاهده و تغییرات مورد نظر را اعمال کرد.

فناوری HiLink هواوی

داده‌های به دست آمده از کاربران HiLink نشان می‌دهد اکوسیستم گوشی هوشمند و سرویس خانه هوشمند هواوی توانسته در میان مردم و کاربران به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و مجموعه‌ای از کاربران پایدار را به دست آورد.

اکوسیستم HMS هواوی که در دستگاه‌های هوشمند این شرکت وجود دارد به کمک فناوری HiLink به خانه هوشمند شما متصل شده و عملا امکان کنترل هوشمند و از راه دور دستگاه‌های خانگی را از طریق گوشی هوشمند میسر می‌کند. از جمله محصولات خانگی هوشمند هواوی در این حیطه می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های هوشمند، دستگاه تصفیه هوا و سایر موارد اشاره کرد.

کامل‌کننده اکوسیستم HMS و برنامه ارتباطی HiLink، برنامه Smart Life است که امکان کنترل هوشمندانه دستگاه‌های خانگی را مهیا می‌کند. بد نیست بدانید که میزان نصب فعلی برنامه Smart Life نیز به 400 میلیون دستگاه رسیده و حداقل 1.08 میلیارد مرتبه از آن در طول یک روز استفاده می‌شود که یک آمار جالب توجه برای هواوی به حساب می‌آید.

فناوری HiLink هواوی

به تازگی شاهد معرفی و عرضه محصولات هوشمند خانگی جدیدی از سوی هواوی در چین بودیم که شامل مسواک الکترونیکی، Smart Camera Pro و لامپ Op 2S می‌شود. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد ایده خانه و زندگی هوشمند خود را با قدرت ادامه و گسترش دهد.

ریچارد یو در ادامه اظهارات خود گفته است:

هواوی اکوسیستم محصولات زندگی هوشمند خود در سناریوهای مختلف را با استفاده از سیستم عامل «هارمونی» (Harmony) گسترش خواهد داد.

آینده خانه‌های هوشمند، با اینترنت سریع و قابلیت کنترل هوشمند همه چیز در خانه گره خورده است. اموری که هواوی با اینترنت نسل 5 همراه، فناوری Hilink و اکوسیستم اختصاصی خود تا حدودی زیادی آنها را عملی کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*