پاور بیتس پرو

اپل نسخه ویژه از هدفون وایرلس پاور بیتس پرو را عرضه کرد

کمپانی اپل به عنوان مالک بیتس اخیرا نسخه ویژه‌ای از هدفون وایرلس پاور بیتس پرو را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

نسخه ویژه هدفون وایرلس پاور بیتس پرو – Powerbeats Pro حاصل همکاری بیتس آمریکایی با برند ژاپنی Fragment Design است. این دو کمپانی پیشتر نیز سابقه همکاری با یکدیگر را در کارنامه خود دارند.

پاور بیتس پرو

هیروشی فوجیوارا و نسخه ویژه از هدفون‌های پاور بیتس پرو

طراحی این هدفون جدید بر طبق تفکر و اصول Fragment و خالق ژاپنی آن یعنی هیروشی فوجیوارا که یک موسیقی دان و طراح مد ژاپنی است صورت گرفته و ظاهری ساده در عین حال چشم نواز دارد. هدفون ویژه اپل در رنگ‌های سفید عاجی، سورمه‌ای، آبی یخچالی (یخچال‌های قطبی)، صورتی ابری، قرمز مذابی و سیاه عرضه می‌شود.

لوگوی دو صاعقه کنار هم که مربوط به برند Fragment Design روی یکی از گوشی‌ها به چشم می‌خورد و گوشی دیگر نیز با عبارت FRGMT تزئین شده است. روی جعبه شارژ و نگهداری گوشی‌ها نیز مجددا شاهد لوگوی دو صاعقه و مجموعه‌ای از برچسب‌ها هستیم.

پاور بیتس پرو

Apple H1

نسخه ویژه از هدفون وایرلس پاور بیتس پرو طراحی ارگونومیکی داشته و قلب تپنده آن نیز تراشه انحصاری Apple H1 است. این تراشه‌ها به صورت ویژه برای هدفون طراحی و اولین بار در سال 2019 در ایرپادزهای همان سال استفاده شدند. ساختار آکوستیکی جدید هدفون سبب می‌شود تا صدای خروجی از قدرت و جلوه‌های صوتی متعادلی برخوردار باشد. تولید مجدد صدایی با خلوص کیفیت بالا و شفاف‌تر در کنار دامنه دینامیکی بهبود یافته از دیگر خصایص این هدفون ویژه هستند.

پاور بیتس پرو

هر گوشی یک قلاب مقاوم در برابر لیز خوردن و 4 سری در ابعاد مختلف برای جای گرفتن درست در گوش دارد. کلیدهای کنترل حجم صدا و کنترل موزیک نیز روی گوشی‌های چپ و راست قرار دارند. هدفون همچنین به یک سنسور پخش/توقف مجهز است که تشخیص می‌دهد آیا هدفون درون گوش است یا خیر. پاور بیتس پرو میکروفون دارد و کاربر می‌تواند با آن تماس نیز برقرار کند.

فناوری بلوتوث استفاده شده در این هدفون‌ها از کلاس 1 است که سبب افزایش دامنه برد و کاهش از دست رفت سیگنال می‌شود. همچنین با استفاده از آن می‌توان از دستیار هوشمند سیری استفاده و تنها با فشردن یک کلید هدفون را به گوشی آیفون متصل کرد.

پاور بیتس پرو

طول عمر باتری این هدفون با یک بار شارژ کامل 9 است که در صورت همراه داشتن جعبه شارژ به 24 ساعت نیز می‌رسد؛ جعبه شارژ خود یک باتری داخلی دارد که هنگام اتصال به شارژر پر شده و سپس می‌توان برای شارژ گوشی‌ها از آن استفاده کرد. با یک شارژ 5 دقیقه‌ای هدفون به مدت 1.5 ساعت موسیقی پخش می‌کند و اگر زمان شارژ به 15 دقیقه افزایش یابد، طول عمر باتری نیز 4.5 ساعت می‌شود.

این هدفون جدید با قیمت 1888 یوآن (291 دلار) در چین عرضه و از 29 ژانویه وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به غیر از قیمت و مارک اون شرکت ژاپنی تغییر دیگه ای نمی بینم

  2. علیرضا قرایی ادبی

    اپل کارش درسته مطمعنم کیفیتش خوبه