گوشی‌ های هوشمند وان‌پلاس

گوشی های هوشمند وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو به لنز پریسکوپ مجهز نخواهند شد

بر اساس خبرهای رسیده، گوشی‌ های هوشمند وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو – OnePlus 9, 9 Pro بدون استفاده از لنز پریسکوپ عرضه می‌شوند.

رندرها و تصاویر فاش شده از گوشی های هوشمند وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو  حاکی از آن است که این دو تلفن‌ بدون لنزهای پریسکوپ روانه بازار خواهند شد. این خبر را Digital Chat Station  فاش کرده است. این منبع می‌افزاید که در عوض آن، ماژول دوربین پشت این دو گوشی با یک حسگر تله فوتو معمولی همراه خواهد شد. اکنون Max Jambor که افشا کننده معتبر دیگری در این زمینه است، این موضوع را تایید کرده است و می‌گوید که هم گوشی هوشمند وان‌پلاس ۹ معمولی و هم نسخه پرو از حسگر پریسکوپ برخوردار نخواهند شد.

گوشی‌ های هوشمند وان‌پلاس

این موضوع که چرا وان‌پلاس تصمیم گرفته است تا این دو گوشی را بدون لنز پریسکوپ عرضه کند، مشخص نیست، در حالی که اوپو و ریل‌می (Realme) گوشی‌های هوشمند خود را با سنسور پریسکوپ تولید و عرضه می‌کنند، این مورد برای وان‌پلاس باید دلیل خاصی داشته باشد. بدون شک آگاهی یافتن از منطق سازنده تلفن چینی که در پشت این تصمیم نهفته است، بسیار جالب خواهد بود.

با توجه به این که فناوری حسگر پریسکوپ از مجموعه ماژول دوربین گوشی های هوشمند وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو حذف می‌شوند اما امیدواریم همان طور که پیت لاو  (Pete Lau)، مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرده است که این شرکت تلاش‌های تحقیق و توسعه خود را روی بهبود کیفیت دوربین‌های تلفن‌های هوشمند خود متمرکز می‌کند، همچنان شاهد وجود برخی از پیشرفت‌ها در ترکیب ماژول دوربین‌ گوشی‌های جدید باشیم.

طبق گزارش‌ها، دو گوشی هوشمند وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو در ماه مارس (اسفند – فروردین) معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. این دو تلفن با صفحه نمایش‌هایی که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند، برخوردار می‌شوند و همچنین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ نیز به این گوشی‌ها قدرت خواهد بخشید. همچنین گفته می‌شود که نسخه لایت گوشی هوشمند وان‌پلاس ۹ نیز به همراه این دو گوشی، معرفی و عرضه خواهد شد. البته این نسخه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ تولید خواهد گردید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    خوب اگر وان پلاس تصمیم گرفته که لنز پریسکوپ را از گوشی های جدید از حذف کند باید لنزهایی که روی آن قرار می‌دهد اغلب کیفیت داشته باشند که بتوانند با پنج لنز اصلی اس ۲۱ الترا رقابت کنند