مرکز توسعه شغلی ایرانسل

فعالیت دومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل آغاز شد

فعالیت دومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با هدف شناسایی استعدادها و هدایت آن‌ها در مسیر حرفه‌ای شغلی آغاز شد. در این دوره 50 کارورز حضور خواهند داشت.

مراسم دومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل صبح روز چهارشنبه 8 بهمن 99 در محل آمفی‌تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد که در آن دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل، مهندس محمدمهدی مجتهدی معاون منابع انسانی، جمعی از مدیران، کارورزان و مشاورهای حرفه‌ای-روان‌شناختی (منتور) حضور داشتند.

جزئیات دومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

مرکز توسعه شغلی ایرانسل

فعالیت مرکز توسعه شغلی ایرانسل از سال ۹۷ و با هدف نزدیک کردن ارتباط میان دانشگاه و محیط حرفه‌ای آغاز شد. اپراتور ایرانسل برای برگزاری دومین دوره از این مرکز در آبان 99 فراخوان جذب کارورزان را منتشر کرد و پس از بررسی رزومه 3 هزار و 830 نفر، 337 نفر به مصاحبه دعوت شدند که سرانجام 50 کارورز شانس حضور در دومین دوره را کسب کردند. پس از پایان این دوره نیز 20 کارورز منتخب این فرصت را کسب می‌کنند تا در پروژه‌های واقعی در 5 حوزه توسعه محصول، آی‌تی، علوم داده، بازاریابی و تلکام در شرکت ایرانسل به صورت کارآموز فعالیت خود را آغاز کنند.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم عنوان کرد:

ایرانسل به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتا و سرویس‌های دیجیتال کشور، امسال وارد پانزدهمین سال فعالیت شده و شاید بتوان گفت در طول چهارده‌سال گذشته، از مهم‌ترین و موثرترین بازیگران حوزه فناوری آی‌تی و ‌آی‌سی‌تی کشور بوده است. تا قبل از شکل‌گیری ایرانسل، در کشور فقط یک اپراتور تلفن همراه داشتیم و کشور از تکنولوژی‌های روز دنیا فاصله داشت. اما ایرانسل از زمانی که شکل گرفت، بنای خود را بر پیشرو بودن در حوزه فناوری گذاشت و توانست نسل ۲.۷۵ تلفن همراه را که سرآغاز ارائه اینترنت همراه با سرعت قابل قبول بود، وارد کشور کند. بعد از آن، در اولین فرصتی که اجازه یافتیم، نسل‌های سه و چهار را راه‌اندازی کردیم و امسال هم توانستیم اولین اپراتوری باشیم که نسل پنجم تلفن همراه را در کشور راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه افزود کارکنان در شرکت ایرانسل به گونه‌ای فعالیت می‌کنند تا این شرکت را در تمام حوزه‌های فعالیت نظیر حوزه‌‌های فناوری، سرویس و خدمات نسبت به سایر شرکت‌ها پیشرو باشد و به همین دلیل ایرانسل توانست نسبت با دیگران در کشور و منطقه فاصله معناداری را ایجاد کند. طبق گفته عباسی‌آرند با تلاش کارکنان شرکت ایرانسل توانستیم شعارهایی چون ایرانسل تجربه زندگی دیجیتال، ایرانسل نبض زندگی دیجیتال و ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور را به واقعیت‌های خدماتی که ایرانسل به مردم کشور عرضه می‌کند تبدیل کنیم.

عباسی‌آرند در ادامه با اشاره به اینکه ایرانسل یک شرکت بین‌المللی بوده و دارای شریک خارجی است تاکید کرد ایرانسل یک شرکت حرفه‌ای در میان اپراتورهای تلفن همراه است و 22 کشور از جمله ایران در مجموعه آن قرار دارند. ایرانسل به کمک نیروی انسانی باتجربه، باهوش، خلاق و پرکار توانست در 22 کشور در تمام رده‌ها جزو بهترین‌ها باشد، به گونه‌ای که طی سال اخیر به صورت کلی در جمع ۲۲ کشور زیرمجموعه گروه MTN، ایرانسل حائز رتبه برتر شد.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه گفته‌های خود بیان کرد:

فضایی که شما کارورزان به آن وارد خواهید شد، فضایی است که کارها در آن، به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. ما با توجه به تجربه گروه MTN، سعی کرده‌ایم ایرانسل را حرفه‌ای اداره کنیم. راه‌اندازی مرکز توسعه شغلی هم یکی از همین اقدام‌ها در جهت ترسیم مسیر حرفه‌ای برای کارورزان است. متخصصان ایرانسل که سال‌ها در حوزه اپراتوری موبایل کار کرده‌اند، کسب و کار دیجیتال را می‌شناسند و در آن خلق‌ایده کرده‌اند، بخشی از تجربیات‌شان را در این دوره به شما آموزش می‌دهند و افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، به عضویت خانواده ایرانسل در خواهند آمد. شما انتخاب‌شدگان از میان بیش از سه هزار متقاضی این فرصت بودید و این امر نشان‌دهنده پتانسیل بالای شماست؛ ان‌شاء‌الله بتوانید از این فرصت استفاده کنید و در محیط کاری ایرانسل در کنار آموزش‌های حرفه‌ای که کسب خواهید کرد، تجربه‌ای کم‌نظیر را هم داشته باشید. در کشور ما شرکت‌های بزرگی با فضای مشابه ایرانسل که در آن آرامش، خلاقیت و محیط شاد و به دور از استرسی وجود دارد، بسیار کم تعداد است و امیدواریم شما در این مسیر حرفه‌ای که اولین گام را برای آن برداشته‌اید، موفق باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایرانسل واقعاً بسته های خیلی هیجان انگیزی برای دیتا داره و