گوشی هایسنس A7 CC

گوشی هایسنس A7 CC با 5G و صفحه نمایش E-ink رنگی معرفی شد

  • گوشی هایسنس ای ۷ سی سی – Hisense A7 CC با قابلیت اتصال به 5G، نمایشگر E-ink رنگی و قیمت ۳۷۱ دلار معرفی شد. این گوشی از تراشه تایگر تی۷۵۱۰ بهره می‌برد.

شرکت هایسنس یکی از شرکت‌های معروف در حوزه‌ی ساخت و تولید تلویزیون‌های رنگی است. در دسامبر سال ۲۰۲۰، این شرکت گوشی هوشمند هایسنس  A7 5G را به عنوان اولین تلفن هوشمند خود را با صفحه نمایش جوهر الکترونیکی E-ink در جهان با قابلیت اتصال نسل پنجم ارتباطات 5G در کشور خود چین، معرفی کرد. اکنون، یک ماه بعد از معرفی آن گوشی، این شرکت در حال پیش فروش آن اسمارت فون با نمایشگر رنگی تحت نام هایسنس A7 CC است.

گوشی هایسنس A7 CC جدید شبیه همان تلفن هایسنس A7 5G معمولی است با این تفاوت که به جای صفحه تک رنگ با صفحه نمایش E-ink رنگی همراه است. از این رو، قیمت آن هم به جای ۳۰۹ دلار، کمی بیشتر شده و به ۳۷۱ دلار افزایش پیدا کرده است. ابتدا شباهت‌های این دو گوشی را بررسی کنیم. هایسنس A7 CC با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و جوهر الکترونیکی E-ink از نظر اندازه با نمونه قبلی تفاوتی ندارد اما با آرایش پیکسلی RGB ظاهر می‌شود. همچنین، تراکم پیکسلی آن از ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ به ۱۰۰ پیکسل کاهش یافته است.

گوشی هایسنس A7 CC

جدا از تفاوت‌های موجود در نمایشگر، گوشی ای ۷ سی سی A7 CC،  درواقع چیزی دیگر به جز همان هندست A7 5G نیست. به عبارت دیگر، می‌توان آن را جانشین واقعی گوشی هایسنس A5 Pro CC دانست که در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این گوشی در بطن خود از تراشه تایگر T7510 ساخت UNISOC با پشتیبانی از اتصال 5G بهره می‌برد. این تراشه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این تلفن می‌توان به برخورداری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری با دک صوتی (مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ) AK4377AECB اشاره کرد که باعث می‌شود تا این دستگاه صدایی با کیفیت بسیار بالا تولید کند. همچنین دوربین‌های عقب و سلفی، سنسور اثر انگشت، کلید قابل برنامه‌ریزی در سمت چپ گوشی، پشتیبانی از نرخ نوسازی ثابت و پویا، برخورداری از بلندگوهای super-linear، قفل صفحه نمایشگر به روش‌های مختلف از دیگر امکانات آن است. همچنین چندین تنظیم مرتبط با صفحه نمایش E-ink و رابط کاربری بهبود یافته بر پایه اندروید ۱۰ را هم به فهرست امکانات و قابلیت‌های این گوشی اضافه کنید.

نکته‌ی آخر هم این که باتری ۴۷۷۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه گوشی در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن گوشی هایسنس A7 CC از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ مشکی (Obsidian Black) و نقره‌ای (Moonlight Silver) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*