کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول

کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول در روبیکا و آیگپ برگزار می‌شود

کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و دهه مبارک فجر در اپلیکیشن روبیکا و آیگپ برگزار می‌شود.

اپراتور همراه اول قصد دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ایجاد فضای شادی و سرگرمی در روزهای سخت کرونایی و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و دهه مبارک فجر یک کنسرت آنلاین با حضور دو هنرمند برجسته موسیقی سنتی و پاپ کشور برگزار کند.

جزئیات کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول در روبیکا و آیگپ

کنسرت بزرگ آنلاین همراه اول در روزهای 14 و 15 بهمن 99 به همت همراه اول و با هنرنمایی سالار عقیلی و فرزاد فرزین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت آنلاین را از طریق اپلیکیشن‌های روبیکا به آدرس https://go.rubika.ir/mci و آی‌گپ به آدرس https://igap.net/www_mci_ir به شکل رایگان تماشا کنند.

در این کنسرت آنلاین، سالار عقیلی از ساعت 21 روز سه‌شنبه 14 بهمن و فرزاد فرزین از ساعت 21 روز چهارشنبه 15 بهمن هنرنمایی خواهند کرد. سالار عقیلی در این کنسرت قطعات متنوعی چون «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه چین»، «مادر»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» و فرزاد فرزین نیز قطعات برجسته‌ای نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» را اجرا خواهند کرد. این کنسرت آنلاین برای تمام کاربران اینترنت به صورت رایگان پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*