برخی مشخصات ایسوس راگ فون 5 از طریق رگولاتوری چین فاش شد

ایسوس راگ فون 5 همانطور که از نامش پیداست پنجمین نسل از گوشی‌های گیمینگ کمپانی تایوانی ایسوس است که اخیرا برخی مشخصات آن منتشر شده‌اند.

آن طور که از شواهد پیداست تا رونمایی از ایسوس راگ فون 5 – Asus ROG Phone 5 که پرچمداران مخصوص گیمینگ این کمپانی بزرگ تایوانی به شمار می‌رود،‌ زمان زیادی نمانده است. این گوشی اخیرا موفق شده تا تاییده رگولاتوری چین موسوم به TENAA را نیز دریافت کند که همین موضوع سبب فاش شدن برخی مشخصات و تصاویر آن شده است.

طبق اسناد TENAA می‌دانیم ایسوس راگ فون 5 که با شناسه I005DA شناخته می‌شود، از آخرین چیپست پرچمدار کوالکام موسوم به اسنپدراگون 888 بهره می‌برد و یک باتری با ظرفیت خارق العاده 6 هزار میلی‌آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد. این باتری که در اصل از دو باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده، قابلیت شارژ فوق سریع دارد. طبق اطلاعات بدست آمده از تاییده 3C چین، این گوشی احتمالا یک شارژر 65 واتی نیز دارد.

ایسوس راگ فون 5

Asus ROG Phone 5

پیکربندی دوربین پشتی یک آرایه از 3 لنز با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که در کنار یک نمایشگر ثانویع کوچک، فضای پشتی گوشی را به اشغال خود در آورده‌اند. در ویدیویی که قبلا فاش شده بود نیز شاهد کاربرد این نمایشگر دوم برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها دریافتی گوشی بودیم.

ایسوس راگ فون 5 یک نمایشگر 6.78 اینچی از نوع AMOLED با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای دارد. از کیفیت این نمایشگر که FHD پلاس است یا QHD پلاس نیز اطلاعاتی در دست نیست، اما می‌دانیم دارای نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز است که سبب نمایش فوق روان بازی می‌شود.

تاریخ دقیق عرضه این گوشی همچنان مشخص نیست، اما با توجه به یک پوستر تبلیغاتی که پیشتر منتشر شده بود انتظار داریم پنجمین گوشی گیمینگ ایسوس در اواخر ماه مارچ تا اواسط آوریل رونمایی شود.