گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

ویدیوی لو رفته از گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 را تماشا کنید

رونمایی Asus از نسل جدید راگ فون نزدیک است و افشاگری‌ها بسیار! در همین راستا، ویدیویی به بیرون درز کرده که طراحی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 را نشان می‌دهد.

معمولا وقتی که یک تراشه موبایلی پرچمدار معرفی می‌شود، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای استفاده از آن سر و دست می‌شکنند. ولی شاید قدرت واقعی یک چیپست پرچمدار فقط در گوشی های گیمینگ حس شود که باید مدت زیادی تحت فشار کار کنند. طبق اعلام قبلی، گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 هم با تراشه اسنپدراگون 888 از راه خواهد رسید؛ اما فعلا به این ویدیوی لو رفته و مولفه‌های طراحی آن بپردازیم.

زبان طراحی دستگاه در مجموع به ایسوس راگ فون 3 شباهت دارد. چیزی که بیشتر در پنل عقب جلب توجه می‌کند، وجود یک نمایشگر ثانویه برای نشان دادن الگوهای مختلف و نوتیفیکیشن‌هاست. آن دکمه قرمز رنگ نیز همچنان وجود دارد و اگر تغییری ایجاد نشده باشد؛ کاربرد آن برای ورود سریع به حالت گیم است.

اما حک شدن عدد 5 در پشت گوشی تایید می‌کند که ایسوس قید مدل 4 را زده و محصول جدید با نام راگ فون 5 عرضه خواهد شد. نمایشگر مسطح آن، باید OLED و 6.6 اینچی باشد.

همچنین علاوه بر چیپست پرچمدار کوالکام، می‌توانیم انتظار دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فست شارژ 60 یا 65 وات را هم داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من زیاد با طراحیش حال نمیکنم

  2. واقعا کیفیت قطعات و مونتاژ ایسوس عالیه
    از دمای قطعات بگیرید تا کیفیت باتری و ماندگاری طول عمر دستگاه

  3. برخلاف سری اس سامسونگ که ظاهر تغییر میکنه و سخت افزار تغییری نمیکنه

    سری راگفون هم همش سخت افزارش تغییر میکنه و ظاهرش یکیه
    خیلی جالبه

  4. خیلی طراحی گوشیهای گیمینگو دوست دارم مخصوصا راگفون و بلک شارک