درگ موتورترند ۲۰۲۰

درگ موتورترند ۲۰۲۰ برگزار شد؛ جذاب و متفاوت با حضور برترین خودروهای اسپرت جهان+عکس و فیلم

درگ موتورترند ۲۰۲۰ جذاب‌تر و متفاوت‌تر از همیشه با حضور برترین و قدرتمندترین خودروهای اسپرت جهان برگزار شد که در ادامه جزئیات آن را بررسی می‌کنیم.

درگ بزرگ موتورترند – Motortrend به عنوان یک رقابت جذاب خودرویی شناخته می‌شود که در آخرین روزهای هر سال توسط این وبسایت معتبر حوزه خودرو برگزار می‌شود. در این رقابت، برترین و قدرتمندترین خودروهای اسپرت و پرفورمنس جهان با بهترین راننده‌ها در یک مسیر مستقیم به رقابت می‌پردازند تا ببینیم کدام خودرو زودتر و سریع‌تر از رقبا خود را به خط پایان می‌رساند. در سه سال گذشته این رقابت خودرویی در باند نظامی پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رقابت کمی متفاوت‌تر بود. باند‌های فرودگاه نیز طول مناسبی برای این رقابت هیجان‌انگیز را ندارند و مسیرهای دیگر مانند پیست آزمایشی صحرای کالیفرنیا نیز عرض کافی برای حضور ۸ خودرو در کنار یکدیگر را ندارد.

به همین دلیل است که درگ موتورترند ۲۰۲۰ با قبل تفاوت داشت. در رقابت امسال به جای این که همه خودروها در کنار یکدیگر و به صورت همزمان استارت بزنند، قرار شد خودروها به صورت دو به دو در کنار هم قرار بگیرند و رقابت کنند و در نهایت دو خودرو به مرحله نهایی می‌رسند و فینال این درگ را برگزار می‌کنند و قهرمان مشخص می‌شود. درگ‌های مرحله اول و دوم در مسیر مستقیم ۴۰۰ متری برگزار شد، اما در درگ فینال ، دو خودرو در مسیر ۸۰۰ متری به رقابت پرداختند.

درگ موتورترند ۲۰۲۰

همچنین در درگ بزرگ موتورترند ۲۰۲۰ خودروی آکورا NSX به عنوان قهرمان خودروهای هیبریدی پرفورمنس موتورترند و رم TRX به عنوان پیکاپ سال ۲۰۲۱ موتورترند نیز حضور داشتند. شورولت کوروت، فراری اف ۸ تریبوتو، فورد موستانگ شلبی جی تی ۵۰۰، لامبورگینی اوراکان اوو، پورشه ۹۱۱ توربو اس و پورشه کاین کوپه توربو از دیگر خودروهای حاضر در این مسابقه درگ بودند. در ادامه، جزئیات رقابت‌های مرحله اول و دوم درگ موتورترند ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید. خودروهایی که با رنگ سبز مشخص شده‌اند برنده شده‌اند:

مرحله اول

پورشه کاین کوپه توربورم تی آر ایکس

شورولت کوروتشلبی جی تی ۵۰۰

فراری  اف ۸ تریبوتوآکورا ان اس ایکس

پورشه ۹۱۱ توربو اسلامبورگینی اوراکان اوو

مرحله دوم

شورولت کوروتفراری اف ۸ تریبوتو

پورشه کاین کوپه توربوپورشه ۹۱۱ توربو اس

درگ موتورترند ۲۰۲۰

بنابراین دو سوپرکار محبوب و دوست داشتنی یعنی پورشه ۹۱۱ توربو اس و فراری اف ۸ تریبوتو ۷۲۰ اسب بخاری به فینال رسیدند. در درگ‌های مرحله اول و دوم که در مسیر ۴۰۰ متری برگزار شدند، رکورد پورشه ۹۱۱ توربو اس دو دهم ثانیه سریع‌تر از رکورد فراری اف ۸ تریبوتو بود، اما قهرمان این رقابت باید در یک مسیر ۸۰۰ متری بین این دو خودرو مشخص می‌شد. بنابراین این دو سوپرکار جذاب و قدرتمند در کنار هم قرار گرفتند و رقابت را آغاز کردند که در نهایت برنده و قهرمان درگ بزرگ موتورترند ۲۰۲۰ مشخص شد. شما فکر می‌کنید کدام خودرو عنوان قهرمانی این رقابت را به دست می‌آورد؟ برای دریافت پاسخ این سوال، ویدیوی جذاب زیر را تماشا کنید و از درگ بزرگ موتورترند لذت ببرید. همچنین در انتها می‌توانید مشخصات ۸ خودروی شرکت کننده و تایم‌های مسیر ۴۰۰ متری آنها را مشاهده کنید:

ویدیوی درگ موتورترند ۲۰۲۰

دانلود ویدیو با کیفیت 720p

مشخصات و تایم ۴۰۰ متر شرکت کننده‌ها

خودرووزنقدرت موتورگشتاورتایم ۴۰۰ متر
پورشه ۹۱۱ توربو اس۱۶۴۵ کیلوگرم۶۵۰ اسب بخار۸۰۰ نیوتن‌متر۱۰.۳ ثانیه
فراری اف ۸ تریبوتو۱۵۴۱ کیلوگرم۷۲۰ اسب بخار۷۷۰ نیوتن‌متر۱۰.۵ ثانیه
لامبورگینی اوراکان اوو۱۶۵۳ کیلوگرم۶۴۰ اسب بخار۶۰۰ نیوتن‌متر۱۰.۵ ثانیه
شورولت کوروت۱۶۲۷ کیلوگرم۴۹۵ اسب بخار۶۳۷ نیوتن‌متر۱۱.۱ ثانیه
آکورا ان اس ایکس۱۷۸۲ کیلوگرم۵۸۰ اسب بخار۶۵۰ نیوتن‌متر۱۱.۲ ثانیه
فورد شلبی جی تی ۵۰۰۱۸۳۹ کیلوگرم۷۶۰ اسب بخار۸۴۷ نیوتن‌متر۱۱.۳ ثانیه
پورشه کاین توربو کوپه۲۲۶۷ کیلوگرم۵۵۰ اسب بخار۷۷۰ نیوتن‌متر۱۱.۷ ثانیه
رم تی آر ایکس۳۱۷۵ کیلوگرم۷۰۲ اسب بخار۸۸۰ نیوتن‌متر۱۲.۷ ثانیه

تصاویر درگ بزرگ موتورترند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    حاجی فراری اول شد چرا تو جدول پورشه رو اول کردین . اصلاح کنید.